GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Min latte är modellen

2007-03-16 | 09:33:37 | Foto/Fotografering

146310-1119

Ahh även denna morgon lyser solen härligt strålande in genom fönstren och dammet det virvlar som ett härligt litet snöregn där ljusstrimmorna är som starkast.

Jag vet inte om jag ska ta en härlig solpromenad med kameran i högsta hugg eller om jag ska ta  en joggingtur?
 Dagens latte kunde tillredas utan  några som helst missöden och den fick, innan updrickning, leka modell ett tag med bara röda saker. Tyckte det var snyggt, haha.

Jaha, vad står på schemat idag då .
Städning, suck.

...åh vad fint väder jag blir ju alldeles nopprig i skallen och kroppen...vill bara ut och och och SHOPPA!
Sitta på uteservering och sörpla och smaska...med shoppingpåsar runt fötterna...
Strosa nedför gatorna i högklackat klippklopperklippklopper..med shoppingkassar i handen...

ahhh...*suck*
Hur ska er fredag spenderas och förflyta?

Oh, ja just det jag - glöm inte av mig som favorit på Bloggportalens modebloggstävling...
Ty röda accessoarer i form av en kuvertväska eller plastigt armband piffar up i stort sett vilken plain outfit som helst.
Och vristremmen på bulkiga pumps är hetthett!
Kommentera 9 st

Kommentarer
UmmaGumma
2007-03-16 - 09:48:11

Vilket förbaskat härligt kollage du har knåpat ihop den här morgonen - Det gjorde mig glad! :-)
Tack för kommentaren på min blogg: Ett helt lastbilsflak med Kallepocket? WOW, det måste ju vara bättre än att vinna på lotteri ju!!!

Isabella
2007-03-16 - 10:05:03

Haha, du har verkligen lyckats ge latten alla möjliga dimensioner! Jag trodde att jag var ensam som lattetoka! Önskar dig fin helg! SKöt om dig!

Pyngve
2007-03-16 - 10:24:36

Underbart att det är fint väder igen! Och morgonpromenaden är redan gjord. Roligt att läsa att du också ska städa, det ska nämligen jag med. urk! :) Hellre shoppa o va ute i solen ja, men det kanske också hinns med om man sätter fart ;) ha en bra dag!

Madeleine
2007-03-16 - 10:54:12

bilden är skitfin!

Olivia
2007-03-16 - 11:41:17

Bilden är jätte häftig :)

Olivia
2007-03-16 - 11:41:18

Bilden är jätte häftig :)

Sweetheart
2007-03-16 - 12:06:33

Snygg bild! Vilka läckra skor du verkar ha där! Jag skulle då aldrig våga balansera latten i dem dock ;) Jag vill också shoppa, sitta på uteserveringar och springa omkring i högklackat! Önskar dig en trevlig fredag! Kramis

Julia
2007-03-16 - 12:24:33

Jättefräck visningsbild! Hur har du gjort den? :O

Anna
2007-03-16 - 12:43:39

Pyngve: Nu börjar det dofta rengöringsmedel för fullt här! Blandat med kaffe, hehe. Kramar!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: