GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Jag vill!

2007-03-01 | 13:43:56 | Vardag

Jag vill ju ladda upp alla bilder jag tagit idag!
Jag vill visa mitt "nya" bokomslagsförslag till min glamourkokbok!
Jag vill visa de övriga bilderna jag tog i serien med min gröna tyllklänning!
Jag vill visa min Diorlattebild
Jag vill visa bild på min dagens väldigt rockiga outfit.
Jag vill visa bild på mina utskrivna affischer.
Jag vill visa bild på min lunch - spaghetti med sojabullar och Heinz Ketchup!
jag vill visa alla pärlor och grejer jag fick i en stor kartong från Panduro idag!

Åhhh jag vill jag vill jag vill...men det går inte ladda upp bilder ju!
Blir ju nästintill skogstokig på detta.

Men jag skippade att vara med i Radio Skaraborg...inte ens säkert att jag hade fått prata heller.
Har mentormöte idag kavrt över tre också, det sista mötet innan den stora avstämningen med hela klassen + alla mentorerna nästa vecka. Håller på att printa ut bilder för fullt.
Inklusive dom jag ska ha gjort till Annelie också...fast FAN! Nu ser jag att jag glömt lägga med dom på den brända skivan....måste nämligen skriva ut från den gamla datorn ty min nya dator passar inte ihop med min skrivare....sladdskit.

...och nu kom jag på att jag inte hade behövt bränna nåt överhuvudtaget eftersom jag kunde flyttat saker mellan datorerna via det nätverk min bror hjälpte mig med att ordna mellan dessa två datorer....Hallå IQ!
Kommentera 8 st

Kommentarer
Johanna
2007-03-01 - 14:07:48

Och JAG VILL se bilderna! :)
sitter förövrigt här framför datorn med en kaffe med varm mjölk och kanel ;)

Anna
2007-03-01 - 14:13:47

johanna: haha rätta takter - visst känns allt lite mysigare och lyxigare med en sådan?
kram på dig!

gullabulla
2007-03-01 - 14:21:19

kaffe med varm mjölk och kanel, är det något man borde pröva? ;) men jag vill också se billderna! :D

Elsa
2007-03-01 - 14:34:15

Haha vad irriterande! Jag hatar datorstrul!

Ofelia
2007-03-01 - 15:10:50

ååååh... Gulliga du, du ska verkligen ge dig på att designa ett litet "hästsmycke" till mig. :) Beträffande halskedja så vore det nog finast med en silvrig en i detta fall. *ivrig som ett barn på julafton*

Sitter har med min vaniljlatte i högsta hugg och irriterar mig också på denna evigt strulande blogg.se-sajten... grrrrr! Försöker nämligen också posta foto å inlägg.

Kram på dig!

Anna
2007-03-01 - 16:54:25

Gullabulla: Absolut - test it bums!

Elsa:MMM det är så frustrerande humörsänaknde och stressande.

Ofelia:Ja det klart jag ska - du ville ju ha ett och du är ju en av mina favoriter ju :)
Jag tror också det blir snyggt med silverkedja..och en stoooor hästsko..
;)

Mmm vaniljlatte, det låter mummamys!
kram tjejen!

Emma
2007-03-01 - 22:00:07

jag blir helt galen på blogg.se. kan inte ens posta nånting eller ladda upp bild :S irriterande när det jämnt händer..

Emma
2007-03-01 - 22:00:27

jag blir helt galen på blogg.se. kan inte ens posta nånting eller ladda upp bild :S irriterande när det jämnt händer..


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: