GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Ja vi duschar fel men duschen kändes o så rätt!

2007-03-23 | 21:43:41 | Egocentrerat&Vardagligt

146310-1157Nu har njutit av en dusch - och denna gång utan att kliva ur badkaret och ner i swimming pool som imorses.
Golvet var så torrt så torrt så..förutom det lilla läckage vid ena kanten mot dörrren där det alltid läcker ut vatten....för att vi "duschar fel" enligt vår vice värd som i förmiddags slet bort den list vi satt dit under  karet för att förhindra just att "vi-duschar-fel-vattnet" åker ut...

Att vatten läckte ut även när vice värden bara spolade rent badkaret var tydligen inte ett tecken på att det är nån vajsning med röret och lutningen på golvet utan tydligen var det gammalt "vi-duschar-fel-vatten" som bara väntat på att få komma fram...Att detta vatten var blåfärgat på grund av de mattor som låg i badkaret efter att översvämningen inträffat ignorerade han helt...

Vi åt på Restaurang Glada Gränd, Stefan och jag.
han åt File Mignon Black & White med Bearnasie och råstekt potatis, jag åt pasta med massa wokgrönsaker och tzatziki. Å så var sin kall stor stark...mm det var mumma!

Nu så ska jag börja leta bilder till en utmaning jag fick för ett tag sen där jag ska visa mina stilikoner...Så välkomna tillbaka om en stund om ni är intresserade utav mina ikoner av stil..
Kommentera 6 st

Kommentarer
Lotta
2007-03-23 - 21:45:32

Vilken söt bild =)

Linda
2007-03-23 - 21:54:35

Åh gud s¨skönt med en dusch, det skulle jag behöva för jag sitter här o är helt stelfrusen:P.
Jeansen var ju billiga, ska nog ta o kolla in dom,;)

Julia
2007-03-23 - 22:23:00

Härlig bild, riktigt fräschig om man säger så? ;)
Men fin!

Jag gör aldrig utmaningar som andra ger mig..tycker inte om det riktigt.

ha en bra kväll, eller natt. XD

Lovely Li
2007-03-23 - 23:10:30

Försökte få tag på dig förut, skulle erbjuda mitt sällskap på en ringledsrunda, tog den själv istället, eller ja, med vagn, på 52 minuter, rekord tror jag!!!
Imorgon ska jag på sångworkshopen på Helliden, glömt att kolla upp något, vet bara att det kostar, mamma betalar!
Hittade till massagen till slut! Det ligger i Hälsans hus och det är inte grönt, bara så att du vet!
Laddar för imorgon, vild utgång i Skövde för min del! Återkommer om jag inte somnar! Pussssssss!

Isabella
2007-03-23 - 23:17:11

Har du fått mitt mail idag?
Hoppas att jag ej har hamnat som spam hos dig!
Må gott och kram!

Anna
2007-03-23 - 23:54:27

Lovely Li: aha..ja jag ahde redan gått en ringled och sen var vi hemma hos stefans föräldrar ty svärfar fyllde år. Sen åt vi på gränden.

Hoppas du får det roligt på helliden imorrn o att det blir många roliga deltagare :)
Jaså minsann - vild utgång? Va kul!
kram!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: