GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Illustration, kiss, oasis och soffgrubbel

2007-03-14 | 21:06:31 | Illustration/Teckning/Konst/Design

146310-1107Dagens illustration och konstförsök

Ojoj vad mina "barn-hatar-gener-grejer" har testats denna vecka.
Först en heldag på Ikea i förrgår med Lovely Li och ettåriga Luna och så idag i några timmar hemma hos Li samt en sväng i stans klädaffärer och köande på apoteket.Jag har till och med torkat barnets kiss idag när Luna satte sig i ett hörn och  sade "tiss tiss tissa" några gånger medan jag och Li satt vid köksbordet och inte riktigt fattade...att hon ville kissa.
 
Inne på Lindex plockade Luna på sig diverse damtrosor medan Li provade en skitsnygg och alldeles gorgeous grön virkad klänning som hon passade perfekt i, medan jag sprang runt och hängde tillbaka allt Luna bar runt på, men kastade  på sgolvet efter ett tag. Konstigt nog tyr hon sig ganska så mycket till mig.
But enough with the bebisprat.

Imorgon ska jag och Li antagligen (utan barn denna gång) för Li ska köpa säng och jag vill ha en soffa. Frågan är bara om det är så smart att köpa dessa stora grejer när vi bara är två brudar med fyra armar och två kassa ryggar..eller ska jag köpa soffan via nätet och betal 10% av soffvärdet i frakt samt få den hemkörd och uppburen i lägenheten?Fast vad ska vi göra med den gamla soffan och fåtöljerna?

Fick den här underbara länken nyss av min http://www.youtube.com/watch?v=aJBt4Ie1p2w&NR av min bästaste killkompis Christian...ahhh oasis är underbart!
Kommentera 5 st

Kommentarer
Maria
2007-03-14 - 21:28:52

tog du illa upp? ..sry isåfall :/

Anna
2007-03-14 - 21:48:52

Maria: Jag vet att du inte menade nåt illa och du skrev att jag var söt, tack så mycket *krama*..det är bara att jag i 10 år fått höra att jag liknar lilla my, filifjonkan o rumpnissar ..ibland bryr jag mig inte alls, ibland skrattar jag men ibland när man smiknat o klätt upp sig o går på fest o får en sån "kommentar" kan jag bli ledsen..
jag hoppas fram för allt att du inte tog illa upp nu.
*kram igen*

Anonym
2007-03-14 - 22:06:57

blir alltid på så otroligt bra humör av din blogg:) tack!

Anna
2007-03-14 - 23:25:55

anonym: Tack, vad kul! hoppas jag kan fortsätta få dig känna så =)

Vemundnelly
2008-10-06 - 11:17:42

Hi, I just wanted to say that I really like your site!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: