GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

För jag har himlen i mitt knä...what a mess

2007-03-18 | 11:46:52 | Foto/Fotografering

146310-1129
Tänk så mycket lyxigare två torra toastskivor med ost och gurka känns, om man skär dom på diagonalen till trekantsform. Har man dessutom orkat att göra en friskande fräschande färsk fluffig smoothie trots lite skallebang, ja då förhöjs lyxkänslan än mer ( om man inte tittar ut i köket då - what a mess).  Lägg därefter till en vacker bukett med färgglada tulpaner din mamma givit dig av ren kärlek - ja då, då känns det som en liten bit av himlen just landat i ditt knä...tillsammans med lite salladsblad och smulor.

Regnstänk och blåsbus ute idag, men solen försöker minsann göra sitt bästa för att kika fram då och då.
Jag ska bara låta håret torka och sedan blir det söndagspromenad för min del, kanske med en latte i min hand ifrån statoil och en mamma som sällskap.
Kommentera 5 st

Kommentarer
Linda
2007-03-18 - 11:52:02

Hej tjejen!
Jag tycker du har en fin o inspirerande blogg. Som jag läser rätt ofta ;) Tänkte bara få det sagt. Och jag måste även få ytterligare en sak sagt, fasiken vad din mamma är bra. Kram på dig

Ofelia
2007-03-18 - 12:20:48

Ååååh... fräscha tulpaner! Lovely! Mina tulpaner har nog sett sina bästa dagar här... varför slänger jag dem inte?! ;P

Beträffande utbudet av krogar i Tidaholm... wow, hela TVÅ stycken? ;D Hähähä, förstår att du känner dig lite frustrerad emellanåt. Men som sagt: welcome to hufvudstaden whenever you want, bejbi!

Pusspuss.

Caroline
2007-03-18 - 12:32:51

Gud vilken härlig bild raring =)
Hoppas allt är på topp med dig och att din dag bli underbar =)
Kramar Carro

Kim
2007-03-18 - 18:52:38

nu när du ska till sthlm kan du väl komma till mig och göra den där goda latten? ;)

Anna
2007-03-19 - 01:17:56

Linda: He och vad kul att du gillar min blogg - då gillar jag dig ;)
Japp, mamma är så jäkla bäst! Kramar!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: