GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Familjära lördagen de luxe with many decisions to go!

2007-03-31 | 14:53:49 | Vardag

Ojoj vilken trafik det varit här idag!
Först kom mamma, fräsch som en ros, och skulle hjälpa mig att slinga håret, och på sitt alldeles egna speciella sätt lyckades hon samtidigt sortera vårat tvättberg, städa diskbänken, röja undan skräp och få allt att se skinande rent ut samtidigt som hon drack kaffe, lyssnade på mitt snack och blandade till hårfärgen.
Pappa var också här en sväng och pussade på mig på pannan och sa att jag var söt.

Efter det kom min bästaste bror ( ok, har bara en bror, men han är bästast) med sin flickvän. Hon köpte två halsband utav mig och jag bjöd på kaffemedvarmmjölkochkanel.
Mitt i det besöket kom svärföräldrarna med lite muffins och knäckebröd och batterier.

Nu dricker jag en Tequila Rose och försöker bestämma mig för om jag ska gå på fotbollssölparty, bestämma outfit till det, bestämma mig för pizza eller sallad samt grön eller blå ögonskugga..gaaahh! Decisions Decisions Decisions!
Och jag ska ju hinna med promenad också!
Kommentera 5 st

Kommentarer
Annica
2007-03-31 - 15:40:19

Haha, super-mamman :)
Hoppas du får en trevlig kväll! :)

Julia
2007-03-31 - 17:03:30

Samma sak här. Jag har själv en supermorsa som klarar allt på 1s. XD men behöver såklart hjälp med några enstaka saker ibland.

Nu ska jag grilla, yay! Ha det!

Julia
2007-03-31 - 21:18:27

Svara på veckans fråga: Vilken är din favoritfilm? ^^ töntig fråga kanske, men det är veckans.

ha det!

Anna
2007-04-01 - 10:19:05

Julia: Inte tntig fråga men ack svår....men jag säger JFK...Dirty Dancing...

cheap tiffany
2010-08-11 - 09:08:36

Tiffany & Co. or Tiffany's is a famous silver and jewelry firm founded by Charles Lewis Tiffany (1812–1902) and Teddy Young in New York City in 1837. Tiffany & Co jewelry known as a "stationery and fancy goods emporium" now followed by people all around the world and it became a fashion trend.




Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: