GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Dior-latte!

2007-03-01 | 16:51:24 | Foto/Fotografering

146310-1027
Äntligen går det posta bilder igen! Woohoo! Så nu kan ni äntligen få se min "Diorlatte"...viket ju bara är en bild på min morgons kaffemedvarmmjölkochkanel tillsammans med en Diormascara...inte en latte ifrån självaste Dior...hehe.

Just nu torkar jag fötterna - mina älskade EbayMcboots har börjat att läcka in vatten i detta översöliga slaskväder *snyft*. Har varit på mentormöte uppe i slottet och ska nu dricka en te och fundera över om jag ska ta på mig ett par torra strumpor och följa med Angelican ut på promenad...
Kommentera 6 st

Kommentarer
Karin
2007-03-01 - 17:16:21

En diorlatte skulle jag helt klart vilja ha..
Haha jadu, godisbloggen

Ofelia
2007-03-01 - 17:20:44

Dior är ju aldrig fel... Själv sliter jag på mina dyra Dior-solbrillor för 4:e året i rad (av ren snålhet... vem har råd att investera i ett par nya märkesbrillor varje år?) :)

Kramar.

PS. Reinfeldt är en pajas!

Sweetheart
2007-03-01 - 17:32:59

Åh härlig bild igen! Nu när uppladdningsfunktionen funkar igen får du spamma alla bilder på ditt nya omslag och grön tyll :) För jag vill se! Kram

emelle
2007-03-03 - 00:16:23

åhh. blir så glad av din blogg. men Nutrilett, come on! Det finns godare saker än det där :)

Anna
2007-03-03 - 01:17:04

Karin: mm visst låter det sött och mummigt =) hihi

Ofelia: J'adore Dior!
Mm reinfeldt är en megapajas!

Sweetheart: Haha ja om bara det kunde funka felfritt så utlovas massa bilder!

emelle: Vad glad jag blir av att läsa att min blogg gör dig glad =) Tja...jag gillar nutriletta, liksom kakachokladgodisaktig matersättning till morgonlatten är ren njutning!

glitzy/charlotte
2007-03-03 - 18:32:36

diorshow är den bästa mascaran jag haft


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: