GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Bokomslag till Glamourkokbok, förslag 2

2007-03-01 | 17:36:24 | Foto/Fotografering

146310-1028

Detta är mitt andra förslag till omslaget för min kokbok. Bilden är en av många i en serie jag fotade i förmiddags...Är nöjd med bilderna - klänning, kaffe och grytvante.
Men detta förslag gjorde jag snabbt bara för att visa mentorn något vad jag har i tankarna just nu.
Textsättningen och färgerna är jag inte så nöjd med...men men det är kul att göra många olika!
Kommentera 14 st

Kommentarer
Ofelia
2007-03-01 - 18:25:11

Herrejäklar vilken grym bild! *stor applåd* Hur lyckas du ta såna foton på egen hand? *gapar av förvåning*
Jag förbeställer helt klart ett ex av din glamourkokbok... Seriöst, hör av dig till diverse förlag med din idé - jag kan nästan garantera att nån nappar! :)

Kramar!

Ofelia
2007-03-01 - 18:25:51

Herrejäklar vilken grym bild! *stor applåd* Hur lyckas du ta såna foton på egen hand? *gapar av förvåning*
Jag förbeställer helt klart ett ex av din glamourkokbok... Seriöst, hör av dig till diverse förlag med din idé - jag kan nästan garantera att nån nappar! :)

Kramar!

Jessica
2007-03-01 - 18:29:12

Jag tycker absolut du ska använda det här förslaget! Det ser kul och fräscht ut, samtidigt som att det inte ser "för mkt" ut heller =)

Ofelia
2007-03-01 - 18:30:27

Herrejäklar vilken grym bild! *stor applåd* Hur lyckas du ta såna foton på egen hand? *gapar av förvåning*
Jag förbeställer helt klart ett ex av din glamourkokbok... Seriöst, hör av dig till diverse förlag med din idé - jag kan nästan garantera att nån nappar! :)

Kramar!

Jessica
2007-03-01 - 18:31:33

Jag tycker absolut du ska använda det här förslaget! Det ser kul och fräscht ut, samtidigt som att det inte ser "för mkt" ut heller =)

Emma
2007-03-01 - 18:37:14

Härligt bokomslag! Go for it! Själv ska jag göra mig en supergod smoothie!!
Kram

issa
2007-03-01 - 19:32:50

vilket jäkla snyggt bokomslag det skulle bli!! riktigt schysst bild!:)

Anna
2007-03-01 - 20:42:01

Ofelia: haha tack så jättemycket!
Jag tar med stativ och självutlösare mot ett vitt lakan bara.
ok, skriver upp "ofelia - 1 exemplar"...hihi...ja tänk, det vore ju verkligen en dröm om jag fick ge ut den på riktigt o inte bara skriva ut i min skrivare o göra spiralbindning...känns liksom inte så glamouröst, haha.
Kram!

Jesica: oh tack! Va kul att du gillar det! Kramar!

Anna
2007-03-01 - 20:43:07

Ofelia: haha tack så jättemycket!
Jag tar med stativ och självutlösare mot ett vitt lakan bara.
ok, skriver upp "ofelia - 1 exemplar"...hihi...ja tänk, det vore ju verkligen en dröm om jag fick ge ut den på riktigt o inte bara skriva ut i min skrivare o göra spiralbindning...känns liksom inte så glamouröst, haha.
Kram!

Jesica: oh tack! Va kul att du gillar det! Kramar!

Emma: Tack så mycket =) Mmm smoothie is da shit =)

leopardia
2007-03-01 - 21:50:04

gillar det här förslaget skarpt. ser dessutom ut som om du speglar dig i kastrullen...

Amanda
2007-03-02 - 10:47:08

Hej... Jag tänkte på en sak... Om du flyttar ner rubriken lite så blir det mer balans i bilden. :) Tror att marginalen uppåt är lite för liten...

Ursnygg bild! Och tack för en toppenbra blogg! :)

Anna
2007-03-02 - 16:52:07

leopardia: hihi det var meningen att det skulle se ut som det...att det är det jag använder kastruller till i min glamorkokkonst, haha.

amanda: Tack för engagemanget och tipset =) har också tänkt på det...dock var det bara ett snabbt utkast för att visa min mentor vad jag går i för tankar..
tack så jättemycket för snälla ord! Och varsågod, hihi*kram*

Camilla
2007-03-03 - 10:47:01

Wow, super snyggt kommer det bli om du skulle använda denna framsida. Lär locka till sig massor av läsare!

Ha en toppen dag!
*kram på dig!*

Alexanderiben
2008-09-02 - 14:47:34

I came upon this site a while back, I love it. It is great for anyone who interested in this subject. It is in my favorites. Thanks, you done a superb job!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: