GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Bloggen ser för jävlig ut..buhuhu

2007-03-02 | 11:58:07 | Foto/Fotografering

146310-1031


Nu kan jag i alla fall logga in här på bloggen och de verkar ha gjort om lite...får se om jag lyckas posta detta inlägg...Igår postades allt 5 gånger fastän det stod att sidan inte kunde hittas, felmeddelande osv...har inte heller kunnat läsa några av era söta kommentarer förrän nu och en del kan jag fortfarande inte se, tyvärr.. Jag ser att ni skrivit, men inte vad.

Dessutom får jag ursäkta utseendet på själva bloggen - den ser för jävlig ut just nu tycker jag. Allt ligger till vänster elelr har förskjutits nedåt och jag vet inte om det är upp till mig nu att ändra layouten (igen) eller om blogg,se kommer att fixa detta under dagen....Blir i alla fall väldigt trött på detta krångel...och tröttare kommer jag bli om jag får göra om layouten (igen) för det är ett jäkla pill jag endast vill pilla med om jag själv har lust - inte för att jag tvingas till det på grund av uppdateringar och serverändringar jag inte bett om...*sucka oj vad det är synd om mig*

Har i alla fall hunnit med att sortera ett gigantiskt tvättberg och nu ska jag till Lindex och köpa strumpbyxor - för det står utanför shoppingstoppet/köpförbudet. Sen ska ja och Stefan äta lunch på restaurang - lyx!
Kommentera 8 st

Kommentarer
Malin
2007-03-02 - 12:12:07

har haft samma problem! Min blogg ser också förjävlig ut !

A
2007-03-02 - 12:38:46

De har verkligen krånglat som fan, jag kan inte ens logga in nu!

Ofelia
2007-03-02 - 13:39:15

Min också! Men det har den ju iofs alltid gjort, hoho... ;D
Anna, du får gärna hjälpa mig med några små prylar om du har tid, ork och lust? Bara en sån simpel sak som att förstora presbilden; hur jag än gör så blir det knas. *morrar* Jäkla HTML! ;)

Kramar!

Josefin
2007-03-02 - 14:37:30

Jag vet, JOBBIGT!

Josefin
2007-03-02 - 14:37:35

Jag vet, JOBBIGT!

Anni
2007-03-02 - 15:02:27

De har ändrat layouten, till det bättre. Det är mycket lättare att få översikt över sin blogg :) Dessutom är väl lite förändring aldrig fel :)

Anna
2007-03-02 - 15:20:18

Anni: jag tycker faktiskt att det är rörigare när man loggar in och otydligare. Och ja förändring kan vara kul, men jag gjorde nyss om hela min layout och jag är inte så hemma på det här med stilmallar, koder och html så för mig är det ett arbete jag bara vill göra om jag känner " att nu vill jag nog förändra lite"...men nu är jag tvungen och jag vet inte ens var jag ska ändra nu för att få allt centrerat igen, för det står inte att det är vänsterjusterat..

Josefin: Mmm jag tycker faktiskt det...buhuhu

Ofelia: Jag hjälper dig gärna gumman med det lilla jag kan...hoppas bara jag får ordning på min egen igen...vet fan inte hur eller var jag ska ändra så att bakgrunden sysn till vänster igen..Gaah!

A och Malin: Synd att de inte förvarnar om sådant här liksom..hade man dels sluppit en massa frustration dels hade ju jag kanske inte mailat iväg en massa jobbansökningar med hänvisningar till just olika blogginlägg som de säkert nu inte kunnat trycka fram länken till...

Maxmariam
2008-11-28 - 11:52:44

I enjoyed my visit. Greetings from Germany


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: