GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

the sound of love goes prrrt!

2007-06-14 | 20:32:36 | Illustration/Teckning/Konst/Design

146310-1680


Sitter och bläddrar igenom senaste Elle och Cosmopolitan och jag gråter nästan..Över alla fina kläder, skor, väskor och illustrationer..Jag vill ha ha ha! Kläderna!
Jag vill ha karriären som designer! Jag vill ha jobbet som illustratör för en modeblaska...
Greedy Greedy Greedy..som Stanford säger i Sex and the City.

Men ha-begäret inspirerar ju också. Det får mig att vilja skapa. Så jag skapade denna illustration och en dröm om att kanske via Vykortsfabriken trycka upp just en Oversize t-shirt med egendesignat giraffmönster.

Jag och bästaste Karin pratade en sväng via msn..vi diskuterade moviehunks och medan jag kollade på några länkade bilder på Orlando Bloom så låg min egen hunk i soffan bredvid och sov...verkligheten gjorde sig verkligen påmind när det plötsligt lät "prrrrt" ifrån hunkens bak.

...och den verkliga hunken slår den on a cover of a magazine..för vad är ett omslag egentligen? Glansigt och perfekt ja....men det saknar de där små detaljerna som kallas äkta kärlek..även om the sound of love goes prrrt!
Kommentera 13 st

Kommentarer
art[e]fact
2007-06-14 - 21:24:43

Tjingeling!

Emmelie
2007-06-14 - 21:32:01

hehe, det blev giraffmönster ser jag. Nice nice :D

Carolita
2007-06-14 - 21:35:46

Hihihi den skulle jag vilja ha!

Felicia
2007-06-14 - 21:39:56

Prrrt! ??
Haha
Aa, det kunde bli snyggt =)

MOGI
2007-06-14 - 21:46:58

fabulous tihihihiih!

Kim
2007-06-14 - 22:01:02

jo, men vi har i alla fall tråkigt roligare än brunetter. ;) haha. kram

Anna L
2007-06-14 - 22:05:21

haha vilket roligt och bra inlägg detta är. Jag tror verkligen du kan komma nånstanns. Du är så orginel i dina bilder su gr och dom är så jävla coola. Fan va grym du är ANNA L (hiih) ball med pojkvännen, känner igen det där ;) hihi glömde jag bort..att vi bor inte i närheten av varandra ;) var bor du? kramiz Anna panna(det måste du ha blivit kallad för ju)

Tova
2007-06-14 - 22:39:30

Jag vill också känna mej inspirerad..jag känner hela tiden att jag vill plocka fram grejerna och börja men det bara faller platt..jag hatar när man kommer in i svackor och inget blir av. Är förundrad över hur du hela tiden lyckas hålla ett tempo uppe..skulle vara himla kul att ha det så..för man kommer så långt varje gång man gör en ny bild, kommer på nya saker och nya sätt. Borde gå och hämta blocket..men jag tror mitt problem är att jag är så himla rädd för att bli missnöjd, och jag blir så jävla självkritisk och sur då hehe..

Anna L
2007-06-14 - 22:49:42

haj haj gumman .. JA.. nu tar jag mig friheten att kalla dig gumman...hihi..ja men jag menar verkligen det. Jag bor i Malmö :=0..har noll koll på geografi..vet att vi inte bor så vi kan knacka dörr men hur pass långt är det? har du koll? kram DIN ANNA L :)

Tova
2007-06-14 - 22:51:05

mm ska nog ta o göra det. jag tycker inte heller om att rita perfekt, men då blir jag istället irriterad på att det inte blir operfekt på det sättet jag vill..men nu ska jag hämta blocket. Kram

Anna L
2007-06-14 - 23:10:23

ojjj va spännande m utflykt hihi..Absolut...tar du dig ner hit så får jag bidra med nån bensin peng..men du Anna L by Anna L...e ju geniiiii hihi..snyggt ;)fan jag gillar dig...det hade vatt super kul ..nu måste vi fota ihopa, e så sugen nu när vi pratat så mkt om det hihi...kram igen, skall försöka slita mig ifrån datan nu. Hörs imorn tack för idag..ha dt bäst stor kram från MIG

sofia
2007-06-14 - 23:40:54

hihi söt t-shirt. skulle jag vilja ha om den fanns =)

Sofia
2007-06-15 - 07:22:20

Haha jag känner igen det där med "prrt"ande hunkar :P Har en själv här hemma <3


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: