GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Störd och rubbad

2007-06-17 | 14:34:29 | Illustration/Teckning/Konst/Design

146310-1694


Känner mig allmänt förvirrad, orolig och i obalans idag..det liksom gnager i kroppen av oro och okontroll och jag har kommit till att hata den känslan.
Mina drömmar  mardrömmar yttrar sig mycket i detta vilket gör att min sömn är helt störd och rubbad och utan sömn..ja det är inte mycket som funkar då.

Känner hela tiden att det är saker jag glömt av, som jag missat, som jag borde göra eller redan ha gjort. Att jag missuppfattat saker att jag inte har kontroll..och jag är egentligen inte ett kontrollfreak.

Har gått promenad med mamma och fått kramar, tröstande och lugnande ord, en kopp te och chokladskukdelfin - åh maj gådd vad de är goda. Ehhhh? ChokladsKUKdelfin?? Jo jag tackar ja, det kan jag tänka mig är gott..eller va?
Det var faktiskt en ren felstavning..Jag menade en SKUMdelfin med chokladöverdrag..

Ni ser..utan sömn...

Men hjärnan fortsätter i alla fall att inspireras och bilder och ideér till nya motiv och möjligheter till Shoppen dyker ständigt upp.
Kommentera 9 st

Kommentarer
Helena
2007-06-17 - 15:34:43

Nej men vad ser man, min favoritbloggerska! Trodde du hade övergivit mig.Ville inte tränga mig på med en massa beröm, hehe! Skottar är söta, min kompis i Nora har en liten svart dvärgschnauzer, påminner lite men inte så mycket kanske om en skotte.Jättestor kram, jätteglad för kommentaren!

Missankre
2007-06-17 - 16:05:02

tack så mycket :)
haft en bra dag`?
kramar =)

Klara
2007-06-17 - 16:39:21

Haha! Ja ibland blir det fel när man knappar på tangentbordet! Hoppas skumdelfinen smakar!

Egoina
2007-06-17 - 17:19:08

haha, jag känner igen det där med chokladcigaretterna :)

Sandra
2007-06-17 - 17:20:22

Måste vara extra inspirerande nu när du faktiskt har en shop!! :-) kram

Sweet Sabine *
2007-06-17 - 17:30:49

Hehe jag är lite av ett kontrollfreak..
Ojojoj, vad länge jag har varit borta nu.. Har missat för mycket!
Hur är allt med dig?
Kram!

Helena
2007-06-17 - 17:34:26

Det är klart att du syns, har kikat efter dig!Ja konceptet är enkelt, som jag har sagt tidigare, ytligheter, ytligheter. Jag tycker förvisso att det är himla kul att se vad folk tycker och att leta fram material till olika inlägg.Det blev ju ett himla rabalder efter inlägget om kamphundar.
Jag har ju tyvärr ingen konstnärlig talang och kan bjuda på eget tillverkade alster. Sen tycker jag att man skall svara på alla kommentarer, det är ju liksom tanken med en blogg, så igår svarade jag på typ 200! Jag får nog dra ner på takten lite tror jag. Jag har varit i Nora igen och kom hem igår, men åker tillbaka på torsdag och firar midsommar där. Man blir så trött på Stockholm ibland.Jag vet inte om jag är lite utbränd eller vidbränd, men mår sådär.Tråkigt att du inte heller verkar vara i riktig form, men det kanske gnager en oro hur allt skall bli? Till slut så blir det bra, det brukar det bli. Kryp nu upp i soffan och ha det riktigt mysigt! Puss och kram!

OlleP
2007-06-17 - 20:58:37

ChokladsKUKdelfin, så jävla klockrent!

Remikaroline
2009-10-16 - 13:32:48

Hello! I was wondering if anyone could help me by giving me some arabic preyers so I can copy them out as I am making a torah for school! Please email me or reply on this Guestbook! Thank you! I love the website by the way!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: