GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Snygga tees och skosuktande designerdrömmar i soffa

2007-06-01 | 21:55:21 | Foto/Fotografering

146310-1612


Ahh underbara soffa!
Dumma magkatarr!

Men men, jag sitter här och ritar för fullt...och har lyckats tappa en favvopenna samt en kork till en annan penna långt in under soffan..men men.
Lekte lite designer med mina nya illustrationer - "the Gerbera Girls" som lite "övning" inför samarbetet med vykortsfabriken - klädprodukter beställda - väntar på prover!

Tänk, om man en dag har en hel kollektion kläder med mina illustrationer på! Snygga tees, väskor och hoodies, enkla t-shirtklänningar...åhhh!

Är sugen på att köpa symaskin..fast jag inte kan sy ett jota..

Är för övrigt helt såld  - fast inte köpt, på dessa skor ifrån Din Sko...åhh vad jag vill ha dom..åhh vad det är farligt nu när försäkringsbolaget satt in pengarna på mitt konto för de skadade tån...en tå som skulle piffas upp betydligt av  just dessa skor.. *suck*
146310-1613
Kommentera 19 st

Kommentarer
Sweet Sabine *
2007-06-01 - 22:19:13

Skorna var söta :)
ALlt bra idag

Helena
2007-06-01 - 22:20:17

Ja kan du tänka dig! Fattar ingenting!Jag är ju i och för sig rätt ytlig i mitt bloggande, lägger ut sånt som folk vill ha ( många i alla fall)!Kul men jag vill ju gärna svara på alla kommentarer och har försökt, men nu när det har blivit över 200 på en dag, haha, så går ju inte det. Hjäällp! Nej jag säger som man brukar; det var bättre förr! Med "berömmelsen" kommer också alla taskiga kommentarer och givetvis anonyma. Jäkla fegisar! Jag är i Nora igen, var tvungen att åka för att hjälpa en vän som inte mår så bra!Det är tur att jag har dig att lätta mitt hjärta för!Hoppas att du mår bättre idag, annars får jag komma och ta hand om dig också! Bamsekram till dig!

Malin
2007-06-01 - 22:26:17

Har du inte praktiskt taget en egen kollektion snart? ;) Då är det väl ingen dröm längre, snarare verklighet. :D
Och de där skorna har jag med kollat på...men inte köpt..får inte köpa mer den här månaden...alls.
Puss

Sandra
2007-06-01 - 22:37:09

Det ser supersnyggt ut med dina illustrationer på en t-shirt! Hoppas de finns att köpa snart ;-) Kram

Fredrik
2007-06-01 - 23:04:00

alltså du måste snart vara känd på ditt målande...

Carolita
2007-06-01 - 23:26:52

Ååååh vad fint med en enkel t shirtklänning med din illustration! Me likey!
Jag mår faktiskt bättre, är fortfarande ganske så förkyld men det är betydligt bättre än igår..
Men öde menade jag en alldeles för tidig död. Hon hade massor kvar att uppleva. Som Anna Nicole Smith och många andra "it" tjejer som ör på väg dit...

Malin
2007-06-01 - 23:36:10

Du är alldeles för generös med komplimanger! Men det är
roligt att du tycker att det jag gör är fint..jag blir varm av dina fina ord. Inte många är bra på att ge folk komplimanger, du är en som kan!
Ja, jag sitter och övar och övar...ska nog sova nu dock..och fortsätta öva imorrn. :D
Hoppas jag får se fler akvareller av dig i helgen. ;)
Puss på dig och sov sött!

Malin igen
2007-06-01 - 23:46:25

Dessutom så är väl inte din webshop helt klar så det kanske inte är så konstigt att inget blitt sålt ännu. Jag ska i alla fall försöka få tag i en tygväska av dig sen om det kommer finnas. :) men just nu är jag tyvärr rätt pank efter alla klänningsinköp...blä för bröllop. ;)
Kram igen och såntdär

Sofia*
2007-06-02 - 00:53:50

Åh domdär rosa skorna är underbara!!

Fröken Fredag
2007-06-02 - 09:19:31

Håller tummarna för att du ska få din hela kollektion snart :) Håller med om att skorna var jättefina!

Paulina
2007-06-02 - 09:34:16

Hoppas verkligen du kan få det någon dag, då skulle jag defenitivt köpt kläder av dig OFTA! Åh du tecknar så fiiiint! Gillar också dem skorna från Dinsko, dem rosa:)

Nina
2007-06-02 - 09:44:23

Helt sjukt i jag la undan dom gröna skorna i torsdags? Hmm soulmates?
Hoppas du får en jätte mysig dag fina anna.
Kram o puss

Jenny - Blue Dreams Bloggen
2007-06-02 - 09:53:23

Fin illustration !

Lottis
2007-06-02 - 10:08:28

Dom där skorna skulle till och med jag kunna tänka mig, fast jag inte är någon fan av klack... mina fötter gillar inte det, så det är bara att låta bli. Kan ha dem i en kvart, sen är det bara att ta av, för sen kan jag inte gå... =/ Tycker du kan köpa dem som belöning till dig själv, nu när du är igång med att starta ditt företag och gör så himla fina grejer! Säg att jag har gett dig lov ;-) Nu ska jag baka budapestbotten till mitt födelsedagsfirande som startar imorron... Det är fasen inte vilokur att fylla 30... *puh* Ha en bra lördag! Kramkram PS. Nu ligger krukorna ute som du ville se, kika in på bloggen bara :-) DS.

Anonym
2007-06-02 - 10:28:22

Snygga skor! och tee :D

sofia
2007-06-02 - 10:32:48

snygga skor.. riktigt färgklickar! =)

kim
2007-06-02 - 11:08:15

jag utmanar dig.. läs mer på min blogg!

agnes
2007-06-02 - 14:08:55

Åhh, vilka fiina bilder.
* jag köper dem åt dej, :) hihi*
Det skulle jag faktist vilja, för du är såå snäll mot mej, och jag är så glad att du finns :)
Puss Puss hejdå!

Anna
2007-06-02 - 16:20:51

urgulliga skor ;)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: