GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Partyhardy feelin' goddamn!

2007-06-17 | 10:04:21 | Illustration/Teckning/Konst/Design

146310-1692


" Top Models ?!"
Gillar de här illustrationerna jag gjort, trots lite knäpa proportioner och stela ansiktsuttryck...det var roligt att rita och färglägga dom! Och kläddesignen har jag kommit på själv..eller jag har åtminstone inte sett några sådana plagg innan.

Gårdagskvällen spenderades i horisontalläge i schäslongsdelen av soffan tillsammans med te, te , te, Pirates of the Caribbean 1 på dvd, te, te, kex, penna papper, photoshop och Desperate Housewives på dvd.
Jag somnade invirad i filt till ljudet av regn och fulla människor där utanför fönstret.

Egentligen hade jag en Partyhardy feelin' i kroppen men jag kände mig allt annat än partyready när mina ögon konstant varar och rinner, jag kliade sönder ett par linser, geggigt och sönderkliat, snorigt och osminkat - not a pretty sight. Vet inte om jag är skitallergisk i år eller om jag även är förkyld eller om jag har nån slags ögonifektion eller vad..blä är det i alla fall.

Åhh vad det hade smakat gott med några kalla Tequila Rose igår..och idag....och en baksmälla hade suttit finare än geggiga ögon..

Nu ska jag äta vattenmelon och dricka te..känns lite detox så där.

Glöm inte kika in min webshop! Och har ni sett en illustration eller ett foto/bild här i bloggen som inte är med i shopens galleri bland valbara motiv, ja då är det bara att säga till, så ordnar vi det.
Kommentera 12 st

Kommentarer
Carro
2007-06-17 - 10:11:19

Usch vad jobbigt det lät att vara allergisk =/ Hoppas det blir bättre :) Men din myskväll lät ju en helt fel den heller, mystjej där ! :)

Lisa Walker
2007-06-17 - 10:13:20

Snygg illustration, går själv grafisk design fast på gymnasiet då.
Kollat runt lite på dina modeinlägg och så, så jag tänkte tipsa om att gå in på min blogg där jag visar några av mina sommarfavoriter :)

Johanna..
2007-06-17 - 11:16:47

åh, skulle gärna ha en väska. Måste bara komma på vikket motiv jag vill ha, du har så många fina så det är jättesvårt att välja! :)

jossan
2007-06-17 - 11:47:19

åh vatenmelon, finns inget bättre..

josefin
2007-06-17 - 12:18:20

haha, cool bild :D

Malin
2007-06-17 - 12:31:40

Bra ny bild! :)
Ja, det är mycket kvar av mig om jag går ner 10 kilo till...just nu har jag ungefär 13 kilo som är för mycket för mig, så jag tänker att 10 kilo ner duger bra. Då kommer jag väga som på bilderna jag lade på bloggen. Jag vet att det inte ser ut som jag är så rund som jag faktiskt är. Beror nog mycket på att jag ju väljer vilka bilder jag lägger upp. Jag väljer ju inte de där dubbelhakan syns eller där magen ser stor ut.
Det konstiga är att jag inte känner mig så rund heller. Jag känner mig rätt normalviktig, men sen när jag ser bilder...då inser jag ju hur det ligger till...då blir jag ledsen..
Sorry, nu blev det långt...
Jag tror nog du kommer få många köpare av dina grejer, du har ju redan fått så mycket respons genom bloggen din. :)
Kram på dig från ett regnigt Stockholm.
Puss

Yolla
2007-06-17 - 13:52:07

Jag har redan kollat din webshop! Jag gjorde det igår, superfina grejer, du är skitduktig! :D

leopardia
2007-06-17 - 14:59:59

åh, du borde ju prova illustrera carrie, miranda, charlotte och samantha ju...

anna
2007-06-17 - 18:38:30

Johanna: hihi ta den tid du behöver för att bestämma dig - shoppen finns kvar =)
kram!

Carolita
2007-06-17 - 19:13:41

Varför skriver du så för? Nu vet jag inte vilka illustrationer jag ska välja till mina saker! Får kolla ordentligt...Igen =)

leopardia
2007-06-17 - 20:12:40

jag tyckte ju nämligen att den här illustrationen hade lite av det där. satc:iga. puss :)

Malin
2007-06-23 - 12:22:58

Mmmm, den här bilden är nog min favorit. Får mig att längta efter piffigt party, trots att det är dagen efter midsommar.


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: