GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Jag åt inte upp katten!

2007-06-29 | 09:05:54 | Illustration/Teckning/Konst/Design

146310-1775

Flås flås flås...Jag är på gång! Eller Igång..ehh.
Jag har hunit med att tvätta två maskiner, gå 10 minuter, springa 20 minuter och gå 5 minuter, jag har duschat, peelat,tvålat, rakat, löddrat,sköljt och håller nu på att torka.

Och ja just det - jag hann med att rita denna illustration också som får symbolisera den frukostbuffé jag och älskade Karin strax ska gå och inmundiga på Café. MUMMA!
Jag som var vrålhungrig när jag hade sprungit i bara 7 minuter och var redo att kasta mig in i skogen där jag sprang på jakt efter bär..(bärfisar?)  att äta...

Men så kom det en söt liten kattunge på vägen som fick mig at glömma bort alla bekymmer sorger och besvär...Inte för att jag egentligen hade några sådana heller..Men jag blev så glad över att möta katten..Innan var jag liksom bara i trans " Måste springa måste springa flås flås flås springa..hem..frukost..pizza..godis..flås flås"..

Hmm nu när jag läser igenom det hela kan det ju nästan tolkas som att jag åt upp den där katten..?
Men det gjorde jag inte...Jag bara gav den en liten slängkyss.

Faktiskt.
Kommentera 7 st

Kommentarer
Alicia
2007-06-29 - 09:44:55

Ha en bra dag:D

Anna L
2007-06-29 - 09:46:39

Hej babe, waw vilken morgon du har haft. Låter som en bra start på dagen. Hur mår min Anna?? bra hoppas jag..har du kommit lite mer till ro med allt? Stor kram ifrån Mig-Anna L

Elsa
2007-06-29 - 10:44:01

Hahaha, oj, tur för katten det! :D Men det låter ju väldigt duktigt att springa! Jag började ju, eller ja, jag har börjat många gånger men sedan "råkar" jag alltid sluta...

donnasandra
2007-06-29 - 11:39:50

hehe mums med frukostbuffé :-)

Helena
2007-06-29 - 11:44:40

Godmorgon! Jodå, idag är det mycket bättre efter det att en killkompis ringt och föreslagit att vi skall träffas imorgon i baren på Grand hotell och
börja sörpla champagne! Det du, precis i min stil. Nästan som i Beverly Hills, hehe! Ha det så bra min trogna vän. Jättemånga kramar till dig!

Sara
2007-06-29 - 12:11:46

frukostbuffén såg riktigt mumsig ut! ;)

Sandra
2007-07-07 - 23:51:22

ÅÅh den bilden eller något liknande med mat skulle jag så gärna vilja ha på en väska från din shop! Så man kan bära hem matvarorna i något fint istället för dom tråkiga och fula ica-kassarna :)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: