GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Från öltält till lättsmält

2007-06-09 | 11:31:01 | Foto/Fotografering

146310-1649

Dagens lyxiga frukost..mmmm

Sommar sommar sommar!!!!
Värmen håler i sig och solen stannar på långvisit! Härligt.
Gårdagskvällen mynnade ut i öltältsbesök och några blaskiga stora stark...eller stora svaga känns mer korrekt.
Det var väl mest 45+ i öltältet och jag är så innerligt glad över att mina föräldrar inte är sådana där föräldrar som minsann också "ska ut och göra stan"..

När tältet stängde gick jag och Stefan och Jimmy iväg till en lokal med instrument i. Ja vi var först hemma en sväng och hämtade alkohol, men sen gick vi iväg till lokalen och lekte "garageband" och jammade och övade på låtar Stefan skrev själv för ett antal år sedan..långt innan jag kände honom.
Stefan spelade gitarr och sjöng, Jimmy spelade bas och jag, den taktlösa spelade trummor...kanske berodde det på alkoholen eller kanske att jag inte är så dålig som jag trodde, för det gick riktigt bra!

Idag lägger jag dock pinnarna på hyllan och ska ägna mig åt mer lätta sysslor..så som en promenad med mamma strax, ligga i solstol, äta mer jordgubbar och vattenmelon på balkongen, läsa bok och tidningar...bara vara och smälta lite i solen.
Kommentera 10 st

Kommentarer
Jörgen
2007-06-09 - 11:37:45

Hejsan! :-)
Efter ett par dagars resor till Stockholm och Göteborg, så har jag uppdaterat TheGuide med nya recensioner...och fler kommer de närmsta dagarna.
...
...
Dessutom omröstningen: Vilken Mat föredrar DU?

agnes
2007-06-09 - 13:41:15

fIIN BILD! jÄTTEFIIN!
va bra at du hade en kul kvälll :)
kraam.

Helena
2007-06-09 - 14:17:01

Tack söta du! Det är jätteskönt här, jag alternerar mellan altanen och duschen!( och datorn). Jag är nog ingen riktig Stockholmspingla, kan tänka mig att flytta därifrån faktiskt! Hoppas att du får en jätteskön dag min din Stefan och dina underbara föräldrar!Puss och kram!

Sweetheart
2007-06-09 - 14:24:23

Låter som du har ent revlig dag framför dig! Melon och jordgubbar vill jag också ha :) Åt dock frukost ute på balkongen, underbart! Och nyss har jag ätit glass ute i solen. Underbara, fantastiska solen som äntligen är här på riktigt! :)
Synd bara att man jobbar ikväll och missar att grilla :( Hoppas du får en finfin kväll också, puss!

Erika
2007-06-09 - 15:07:21

Du verkar ha en riktigt mysig dag =) Själv har jag varit på hundutställning och bränt mig i solen. Typiskt nog glömde jag solskyddet hemma. Fast varmt och skönt var det. Jag älskar sommaren, det kan inte bli för varmt :D

Nemo
2007-06-09 - 16:11:24

shut vad fin design på din blogg!!

agnes
2007-06-09 - 16:36:59

Hej snällaste!
Tack för din supersnälla kommentar.
Jag Önskar att du med får en Helt Fantastisk sommar!
det är du värd!
Du är såå snäll!
tACK FÖR ALLT! Alla fiina kommentarer som alltid gör mig så glaad :)
Puss och kram :)

Carolita
2007-06-09 - 21:47:39

Det är så snyggt med rött, skitsnygga skor btw..

Mathilda
2007-06-09 - 23:33:37

Härlig frukost ;)

Chronicletexas
2008-01-09 - 18:00:56

Very interesting & professional site.


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: