GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

En känsla av att vara ett vi

2007-06-19 | 13:57:52 | Egocentrerat&Vardagligt

146310-1713


Lite halvtaskigt photoshopmontage av tre bilder..men jag gillar det ändå.

Så här ser jag alltså ut idag
* Marilyn Monroe Tee, Vero Moda
* Jeans, Topshop
* Stora solbrillor, Lindex
* Tygkasse, Min shop
* Svarta höga sandaletter som ej syns på grund av på tok för lång byxa, Topshop
* Massa tunna silverarmband, H&M kanske?

Det var en mysig utomhusfikalunchdate med älsklingsStefan. Vi satt på uteserveringen på Julius och åt varsin macka - jag en GI-fralla md groddar, ost, sallad,gurka och tomat. En latte och en Cola light samt en stor chokladboll...är man på mysig lunchdate så är man..då räknas kärleken - inte kalorierna!

Efteråt, innan Stefan cyklade tillbaka till jobbet gick vi in på Simons där jag köpte på mig 4 skivor...ja för jag är en sådan som fortfarande älskar att ha och köpa skivor och inte ladda ned allt eller ha det mesta i datorn.
Tori Amos, Unleashed, Tyskarna från Lund och The Soundtrack of Our Lives var vad jag köpte.

Vi såg även en Ozzy Osbourneskiva som StefanDarling kommenterade med " Åhh den har VI inte"...
Tänk, att efter tre års förhållande + något års velande fram och tillbaka ( från min sida)  huruvida ett förhållande skulle ta form eller ej.. Ja, tänk att man då, först då faktiskt kan bli så paff och glad och helt uppslukad över att höra att man ingår i ett "VI"...Och det i en sådan banal sak som en skivas innehavande eller...Men Stefan äger ju en 500 skivor minst..så att höra att man ingår i den skivsamlingen...
Ja det är stort.
Det är kärlek...
Kommentera 18 st

Kommentarer
Tess
2007-06-19 - 14:33:11

härlig bild.

Maria
2007-06-19 - 14:56:46

vilka söta bilder :)

Mika
2007-06-19 - 15:05:33

Åååh, mys. Ja ett VI är bland de största bland kärleksorden. :) själv är jag också ett VI (ett VI som t.o.m köper presenter till andra (vuxenpoäng) tillsammans utan att ha flyttat ihop) haha, härligt att höra att du blir lika gad över ett VI som en själv :) krmalram (kryddmåttalram jasså jasså.. kramkram ska det vara, felstavningsdag idag)

donnasandra
2007-06-19 - 15:24:32

Underbart med lunchdate! Vilka härliga bilder :-)

Ofelia
2007-06-19 - 15:26:09

Givetvis känns det bäst att äga en skiva "på riktigt" - även om man laddar ner rätt mkt nowadays... Men det är tyvärr sällan jag kommer mig för att tjacka nån (senaste plattan jag köpte var nya Tori Amos, tror jag...), skulle jag ha fortsatt i samma takt som förr om åren hade jag nog badat i skivor... Tror jag har runt 1500+st som det är nu (och sambon min har lika många) - musik är viktigt i vårt hem, som du kanske förstår... Haha. ;)

Sweetheart
2007-06-19 - 16:12:28

Härligt med "vi"-känslan :) Skivor är 1000 ggr bättre än musik på datorn, känns mer äkta :) Dock länge sedan jag köpte någon nu... Brukar bli gamla rockklassiker då ;)
Så fina smycken du har gjort, igen ;) Och loggan din gillar jag skarmpt! Du är så duktigt tjejen!
Hoppas allt är bra med dig söt! Puss

Ellinor
2007-06-19 - 16:25:01

Like your tee snygging :)

Helena
2007-06-19 - 16:29:26

Snygga bilder, påhittigt med såpbubblorna :)

Elsa
2007-06-19 - 16:44:29

Nej fy vad gulligt! Jag blev lite rörd där faktiskt!
Ni verkar passa så bra tillsammans :) Du har rätt, att vara "vi" är en bra känsla, även om det handlar om kompisar istället för kärlek kan det betyda mycket...
Så fint :D
Kramar

mogi
2007-06-19 - 16:45:12

intresserad av lite abercrombie and fitch kläder ? ;)

sandra
2007-06-19 - 17:12:04

hejsan älskar din blogg, hur lyckas du göra den så otrligt beronde framkallande?!?!?

A
2007-06-19 - 17:21:01

Myspysigt med VI....Ha en skön kväll:)

Anna L
2007-06-19 - 17:34:43

Hej min snygging ANNA :)...jag förstår precis hur du tänker o känner med stefans VI ;)...ett så enkelt litet ord kan vara så stort..just i sådana stunder man bara känner sig så kär..ibland glömmer man bort vad man har och bli påmind av "små saker/ord som du idag :)...HÄRLIGT HÄRLIGT. allt är bra med mig...med dig med verkar det som??jag skall mysa med lite tjej mys ikväll...kom vet jag hihi....men snartskall vi ha tjej mys du och jag. MASSSVIS med kramar till min ANNA L :)-ANNA L

Carolita
2007-06-19 - 18:04:21

Vad snygg du var idag! Grymt snygg tshirt!
Visst är det mysigt när man börjar köpa på sig gemensamma saker? Det första vi köpte (slog på stort) var ett PS2 tillsammans..

Emma
2007-06-19 - 18:26:11

Sött :)

anna
2007-06-19 - 19:02:04

Mika: hihi ja vi är också sådana som alltid köpt små presenter till varandra..eller mest ha till mig..hihi han är bra på det där med presenter min pojkvän!
kram

fanny
2007-06-21 - 00:17:03

hejej! :D
så fort jag såg bilderna så tänkte jag natscha beddingfield! :D
sockersööt!

Sveinmathilde
2008-09-11 - 14:46:02

I love guest books, keep up the good work!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: