GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

den blomstertid kom aldrig..

2007-06-01 | 14:03:55 | Egocentrerat&Vardagligt

146310-1609

Jag missade min skolavslutning.
Hade ont i magen, krampaktig värk och illamående innan jag åkte till skolan, vilket bara blev värre. Dock tillfälligt bättre när jag åt en macka vid den gemensamma frukosten...men sen fick jag ringa på sjuktransport - also known as Pappa, som fick komma och hämta mig. Jag stupade i säng, grät en skvät när mamma ringde och sen somnade jag.

Vete sjuttsingen vad det var för nåt...mår bättre nu. Pappa kom på sin lunchrast med nån magmedicin och så fick jag en present utav Stefan när han kom hem.
Desperate Housewives som dataspel!!!
Vilken rolig present! Hihi, håller på och installerar det nu samtidigt som jag slappnar av med lite akvarellmålande.

Men det känns tråkigt att jag missade allsång och gemensam superb lunch på skolavslutningen...
men men..vad vore en bal på slottet...

( som lite kuriosa och för er som inte vet - min skola är ett gammalt slott...)
Kommentera 9 st

Kommentarer
Helena
2007-06-01 - 14:47:57

Nej vad trist att missa det.
Hoppas att du mår bättre nu :)
Man undrar ju om dom har gjora papprena så krångliga som möjligt bara för att man inte ska starta eget. Jag fick hjälp på skattemyndigheten bokade tid för att få hjälp med mina papper.
För man fattar ju som sagt nada :)

Jossan
2007-06-01 - 14:51:51

underbart målat :)

Sweet Sabine *
2007-06-01 - 14:56:38

Vad jobbigt att du missade skolavslutningen..
Å andra sidan är den rätt tråkig :P
Krya på dig!

matilda
2007-06-01 - 15:23:18

usch då! krya på dej!

Pernilla
2007-06-01 - 15:42:46

min förra skola är ett gammalt lasarett :p coolare med slott iofs ;D

Lotta
2007-06-01 - 15:47:54

Fasen vad trist. gött att du mår bättre nu och hoppas spelet är roligt =)
Annars kan jag tipsa om CSI till datorn om du gillar serien =)

Frida
2007-06-01 - 17:40:09

Desperate Housewives som dataspel? Låter helt otroligt roligt, provat det ännu? Du får berätta ifall det var något att ha sen. Kram

Aurora
2007-06-01 - 18:05:32

Vad roligt med DHW-spelet, du måste skriva vad du tyckte om det sen!! ;) Nu blev jag ju sugen på att införskaffa det! Hihi, skriv VAD man gör i det också! =) Kram!, Aurora

Vegardfredrikke
2008-12-23 - 08:03:07

Hello my name is Cisco. English language is my second language . I visit sites like yours to learn new english vocabulary words and improve my english grammar . I hope to have effective communication and business communication for a new job in US. I learned a new word of the day from your site. I plan to be public speaking and business writing better now from your site. Thank you.


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: