GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

babes, donnas, hunks and lovers - Page Cannot be found

2007-06-26 | 08:41:07 | Foto/Fotografering

146310-1758


Gråmulen morgon..så jag gör den så rosa som möjligt med rosa god smoothie, rosa ramar och smycken.
Man blir ju glad av rosa.

Idag måste jag göra nyttiga saker.
*Jag måste gå till banken och öppna företagskonto.
*Jag måste gå till Skattemyndigheten med de blanketter jag fick igår som  jag fattar nada av.
*Jag ska gå och  prata affärer, fakturering och betalning samt framtida jobb med Svensk Handel här i stan.
*Jag tror jag får mina Tidaholmsvykort idag som jag ska gå runt och dela ut till de som har beställt.
*Jag ska sitta och rita och skapa nya verk.
..och så måste jag komma på nytt företagsnamn..

Dessutom har jag nu fått in min andra beställning till shoppen! Så alla babes, donnas, hunks and lovers..se till att beställa nu innan jag blir alldels för stor och berömd och tar jättedyra överpriser...hihi ..Skämt åsido..Jättekul att ni visar intresse!

Dock verkar det som att när man skickar iväg beställning möts man av " Page Cannot be found"..något tillfälligt fel, men beställningarna går fram så ni behöver inte försöka om och om igen.
Och de nya plaggen är på väg..de råkade bara hamna i Estland först...
Kommentera 9 st

Kommentarer
Rebecca
2007-06-26 - 09:34:03

Hej Anna!
Det där rosa hjärthalsbandet är ju bara helt ursnyggt!
Finns det möjlighet att köpa det?
Kram Rebecca

Linn
2007-06-26 - 09:42:05

vad gott det där såg ut!
svar:precis, skam den som ger sig!

anna
2007-06-26 - 09:45:35

Hej Rebecca: Tack så mycket! Vad kul att du känner så! Just det halsbandet på bilden var det en tjej igår som ville köpa. Men jag gjorde två nästan likadana, det ena är kanske nån centimeter längre sen så skiftar ju alla pärlor lite olika i nyans..men nån större skillnad är det inte.
Så om du vill, kostar det 150 kronor.
Maila gärna!

Anna Lindahl
2007-06-26 - 10:10:15

HEJ MITT HJÄRTA:) Men du jag förstår verkligen att man kan undra vad man gett sig in i, kommer det gå runt, kommer man sälja, allt nytt pappersarb med mera men gumman du förverkligar din dröm. Jag önska jag va lika modig. Du hade ångrat dig om du aldrig ens testat.Kan ju inte bli annat än bättre nu. När du är insatt i allt med skatteverket, fakturering och allt sånt man kan få ont i magen av så kommer allt kännas mkt bättre i magen. Du har tagit rätt beslut, du är skit duktig och det kommer gå hur bra som helst.Mig har du övertygat från första stund jag trilla in på din sida. Det ser du ju ;)jag e fast nu, mkt är för att man fastnar för allt udda du gör(inte som alla andra saker som finns ute) samt för att det är du..., för du är så go:)Så kul att folk börjar köpa saker. Jag skall lägga ute en länk på min sida till din shop, det vill jag gärna. skall fixa det i veckan så skall jag göra ett eget inlägg om dig o shoppen som jag kan lägga in lite då och då...:)igår hade jag tjejmidda med 4tjejor, en av dem har vatt borta i nästan 7(singapor) o pluggat och vi 4 ör super tighta så det va massa ta igen snack igår. Mysigt. Idag skall jag på begravning, mickes farmor...mindre kul men men. Hoppas din dag blir bra med alla ärenden så hörs vi sen PUSSSS MIN DARLING ANNA

Glamorous
2007-06-26 - 10:30:34

jättesnygg shop med snygga grejer, du är superduktig! hoppas det går bra för dig!

Anonym
2007-06-26 - 11:14:59

Lycka till med alla saker du måste göra :D
kram kram

donnasandra
2007-06-26 - 11:23:07

FIn smoothie det där. Ha en bra dag!

Sweetheart
2007-06-26 - 12:34:59

Wow, vad skoj med dina 2 första kunder! :D Smoothien ser underbart god ut... Du har jämt sådana lyxfrukostar! :P
Hur komemrd et sig att du måste komma på ett nytt namn? Var det andra taget? :/
Hoppas det går bra med allt du har att göra tjejen!
Puss o kram!
ps. Inte illa att rita så bra med bara musen - imponerad! :)

tjäder
2007-06-26 - 20:47:24

ÅH! smoithies är det bästa som finns!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: