GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Always a pleasure a Strawberrywar

2007-06-18 | 10:08:28 | Foto/Fotografering

146310-1698

Sitter och leker lite i photoshop och illustrator med foton och illustrationer...min älskade katt Puck skulle göra sig bra som ett tryckt motiv på en vit Tee...till min webshop.

Har gått en morgonpromenad i regnstänk med underbara Karin - always a pleasure. Samtalsämnena har ingen hejd! Hihi.

Sedan köpte vi jordgubbar av den försäljare som sitter under ett parasoll utanför Ica. Idag kostade en liter 25 kronor. Förra veckan fick man två liter för 45 kronor , veckan innan det en liter för 28 kronor...Förstår inte denna prisjojogrej riktigt.
Idag hade det dessutom tillkommit änu en försäljare med parasoll och bord bara 3 meter därifrån..fast hon tog 30 kronor litern...Vore ju kul om de började hesta varandra till att sänka priserna för att slutligen utbryta i et Strawberrywar.

Funderar på att gå och lägga mig en stund i något solarium någonstans, för det är ju så osoligt det kan bli ute...Men Scchhh - don't tell Stefan...han är övertygad om att sol och solarium enbart är cancerframkallande och inte alls själavälgörande...
Kommentera 7 st

Kommentarer
Nina
2007-06-18 - 10:18:11

Det är jordgubbskrig överallt. Anna va kul att din webshop kommit igång, jag ska ta och sätta mig och gå igenom ORDENTLIGT då jag får lite bättre tid, har bara hunnit skumma igenom än sålänge.
Och du WOW vilka fina smycken va duktig du är, jag är imponerad.
Ha nu en riktigt fin och lysande dag.
Kramar

Lovisa
2007-06-18 - 10:26:40

Vad brun och snygg duär :) Inte behöver du sola. Lyssna till karl ^^ Fast det är svårt att motstå den där varemn som det är i solariumet när det är kallt ute :/

Åsa
2007-06-18 - 10:52:22

Jag ser fram emot att köpa en snygg tygkasse i din webshop! Dock så dröjer det tills plånboken har blivit lite större ;)
Solarium är jag inget för men så fort solens strålar visar sig så åker den nya bikinin på!
Kram kram

sanna
2007-06-18 - 11:08:19

svar: ja, det är inte roligt..
Ha en bra dag!

Thowe
2007-06-18 - 11:23:06

älskar din hårfärg :)

art[e]fact
2007-06-18 - 11:45:54

Ja, det skulle ju bli skitsnyggt! Måste in o kolla i webshopen :)
Ha det skönt idag!
Ps. ska nog banne mig också lägga mig i ett solarium...

Teresa
2007-06-18 - 13:49:53

Coolt med katten på en tröja tkr jag, satsa på den ;)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: