GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

What a waste of dreams..

2007-07-14 | 11:10:53 | Egocentrerat&Vardagligt

Ojoj vad vi WOW:ade igår. Jag tror jag samlade på mig närmare 270 000 Xp...vi spelade till halv tre inatt, Stefan och jag och drack massor av te så nu känns det precis som förra sommaren när vi spelade spelade spelade och vårat förhållande nästan tog slut ibland ty bråk uppstod om saker i spelet... Vem som hade mest rätt till en väska eller en potion eller något annat viktigt...Har hört talas om att förhållanden tagit slut på grund av WOW, men då för att endast den ena i förhållandet har blivit besatt av spelet och den andra partnern inte stått ut...Men jag och Stefan vi blev båda besatta vi...kanske mest jag..hmm..
Jag skyller på mens och hormoner och humörsvängningar..

146310-1893


Vaknade i alla fall redan klockan nio och var ur pigg som helst fast jag la mig så sett. Så blundade jag till och sen var klockan halv elva...Så nu känner jag mig ungeför som Byron gör på bilden här ovan...trött...svårt att hålla ögonen öppna..

Drömde så mycket dumt under natten också. Om människor och folk jag absolut inte vill drömma om och absolut inte på det viset.. Vilket slöseri med drömtid.
Dessutom kommer jag ju i vaket tillstånd få flashbacks av de där drömbilderna...Vilket slöseri med vakentid.

Men
nu är det lördag och lördagsförmiddag. Naturligtvis var solskenet i gr kväll bara en illusion för nu är det borta igen...Självklart.
Men men jag får väl försöka hitta på nåt skoj ändå.

Vad gör ni denna lördag?
Kommentera 11 st

Kommentarer
Åsa.S
2007-07-14 - 11:26:12

Hahah, jag drömde att jag just skulle hugga i på en jätte-buffé med massa goa gratiderade maträtter, champinjoner, ostar o massa gott... skulle preciiis provsmaka en ost, så väckte min katt mig. Jädrans katt!
Ha en bra dag!

Minna Hokka
2007-07-14 - 11:34:31

Oj vad länge ni spelade.
Ska åka till mormor och grilla :D haha¨
Kram

Lisa Walker
2007-07-14 - 11:51:02

Ja, eller hur? skor ska jag ha :)

Matilda
2007-07-14 - 12:15:35

här är de tråkväder, jag ligger inne och kollar på film !

Sara
2007-07-14 - 12:15:46

jag ska jobba på en 60-års fest, servera och sådär :) 100 gäster :O
vad ska du hitta på en sån här skön lördag? :)
kramkram snuttan

Tina
2007-07-14 - 12:18:40

Här är det sol! Vi ska åka till kompisar på landet, jag hade tänkt ta med mig tequila rose men det fanns inte på systemet :(

donnasandra
2007-07-14 - 12:20:16

Jag hade för en gångs skull inte konstiga drömmar :-) Idag kanske jag ska på glassrestaurang i Söderköping :-D

Tina
2007-07-14 - 12:50:39

donnasandra: ska du gå till smultronstället? Ta inte för stor glass bara, man mår så jäkla illa efter... Men gott är det:o)

Alexandra
2007-07-14 - 13:32:35

jag har försökt mig på att spela wow när jag varit med på lan och kikat på folk, men jag fattar ingenting .. så jag spelar CS istället .. :)

Malin
2007-07-14 - 15:28:12

Vi har givit upp on wow jag och Martin, det blev liksom för mycket samma sak tycker jag..får se om vi börjar sen igen..
För övrigt, för att svara på frågan du ställde, har vi varit i stan och klippt oss och växlat pengar inför resan. Nu är vi hemma och ska strax börja packa.
Kramsen och pussisen

anna
2007-07-14 - 18:24:44

Tna: Damn och attans dumma system!
kram!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: