GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Värdelöst vetande..

2007-07-03 | 10:39:59 | Egocentrerat&Vardagligt

Nämn något som gjorde dig glad igår:
Att alla som handlat ur min shop verkade vara nöjda med sina köp!
Vad gjorde du kl 08 imorse? 
Låg däckad med feber
Vad gjorde du för 15 min sedan?
Jag satt i exakt samma position som jag gör nu, med lap top i knäet och skrev.
Det sista du sa högt?
NEJ!Inte när jag håller på med datorn!
Det senaste någon sa till dig:
Värst vad den här växer konstigt.
Vad har du druckit idag?
Juice, vatten, vattenmelonssörpel
Vad var det senaste du åt?
Knäckebröd med ost och tartex, yoghurt med frukt
Vad var det senaste du köpte?
Brännbara dvd-skivor..boring
Vad är det för färg på din ytterdörr?
Brun
Vad är det för väder hos dig nu?
Regn..jag har bara regn hos mig...
Godaste glassmaken
Himmelsk röra i gamla stan i sthlm
Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Nja, snarare kåthet vid första anblicken...
Sover du tungt? 
Ibland..mer nu för tiden..innan vaknade jag av minsta lilla 
Drömmer du mardrömmar?
Ganska ofta...
Trivs du med ditt jobb?
Jajamänsan, som egenföretagare sitter jag dagarna i ända o pysslar med mina hobbies..haha
Favoritklädsel?
Slitna V-jeans, linne och höga klackar/platå
Favoritlåt just nu?
Hmm..Ban Marriage med The Hidden Cameras kanske
Vad ser du om du tittar till höger?
Färgglada kuddar och en Marilyn Monroe te-kopp
Vad gör dig glad just nu?
Att jag fått lite jobbuppdrag samt att det är sommar!
Vad ska du göra härnäst?
Ta på mig nåt annant än denna svettluktande morgonrock
Höger el vänsterhänt?
Högerhänt...usch det klingar så illa med mina åsikter..
Humör just nu?
Harmonisk förvirring
Favoritgodis?
Mörk choklad, salta firrar, ferraribilar, orange malacofiskar, sura nappar, puncshpraliner..ehh Jag säger smågodis..
Kläder just nu?
Fortfarande svettrocken...
Sommarplaner?
Fortsätta skapa skapa skapa och designa, Göteborg, Österlen och Stockholm.
Hur många kuddar sover du med?
0-4..beroende på hur sambon beter sig i sängen..
Spelar du ngt instrument?
Trummor på fyllan
Morgon eller nattmänniska?
Beror helt på vad det är som ska utföras..
Vad är viktigast för dig?
Trygghet
Är du kittlig?
Jao..så in i helvete på¨vissa ställen
Snarkar du?
Endast vid nästäppa..
Stjärntecken?
Skorpion
Äckligaste insekten?
Getingar, bin, mygg
Stökigt el välstädat?
Välstädat helst..men jag saknar den genen...
Längtar du mest efter just nu?
Göteborgsresan nästa vecka och hotellfrukosten...och en kall Tequila Rose...

Tack Åsa för utmaningen!


146310-1803
Kommentera 15 st

Kommentarer
Jess
2007-07-03 - 10:41:27

Älskar också det linnet, VILL HA... Kopierar din lista, hoppas de e ok. ?? ^^

Miss
2007-07-03 - 10:43:32

Åh vilken rolig lista tror jag lånar den på obestämd tid ; )Trevlig Tisdag på dig!

Åsa.S
2007-07-03 - 10:45:45

Haha, kåthet vid första anblicken, klockrent!

Emla
2007-07-03 - 10:58:54

Tack så mycket för kommentaren =)
Najjs lista! Hatar också getingar.. kan springa en mil om jag ser en jäkel =P

Sassy
2007-07-03 - 11:43:03

Kul med en lista!

ERICA
2007-07-03 - 11:52:55

ja vsg! och tack så jättemkt själv :) ha en bra dag.

Nina
2007-07-03 - 12:06:40

hoppas du får en bra dag! :)

Anna Lindahl
2007-07-03 - 12:19:08

ohhhh va roligt Anna panna att läsa om dig så här hihi. Du , fan va snygg du är på bilden ...gillar dina jeans, vart har du hittat dessa. Vill med haaaaaa. Och du, DU HAR SKIT SNYGGA BEN :)Puss min lärka

Sweetheart
2007-07-03 - 12:36:54

Listor är roligt! Och trevligt tidsfördriv :) Din favvoklädsel kopierar jag rakt av, vi skulle nog kunna dela garderob :D
Tack för sången imorse :)
Puss!

Nora
2007-07-03 - 12:39:50

Har inte tittat in din webshop tidigare, men den var ju riktigt fin! Vad kul att det går så bra :)

Nina
2007-07-03 - 12:49:21

hoppas du mår bättre nu då *krya på dig*

Erika
2007-07-03 - 13:41:41

det var en lååång lista xD

Annah
2007-07-03 - 15:11:36

Åh rolig lista :D. Jag "snor" den av dej:)

palle
2007-07-03 - 16:26:28

Du blir utmanad av mig! Fast en betydligt mycket kortare lista då.. ^^
Hoppas att febern försvinner, hare underbart!

Niclaskathrine
2008-12-17 - 15:15:48

Enjoy your website very much. Good job!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: