GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

rebelliskt och skinnjacka med kärlek i fickan

2007-07-21 | 23:46:54 | Egocentrerat&Vardagligt

Vilken kass lördagskväll - har legat i soffan med frossa, svid i magen och illamående..
Men lite mys mitt i eländet ändå ty Stefan satt bredvid mig och vi tittade på Metallicafilmen/dokumentären " Some Kind of Monster".
Stefan drack några öl, hade gärna druckit några jag med men bara tanken på att stippa nåt i munnen gav mig kväljningar...sen sov jag i nån timme - roligt lördagssällskap jag är va?

Men Stefan tröstar och säger att det är ingen fara och man ska sova om man är trött..
" Det är mer rebelliskt och skinnjacka att sova en lördagskväll om man är trött än att vara vaken och tönta sig"..sade han..
Han är så klok ibland min kärlek och underhållande med sina underfundiga meningar.

Här är några bilder jag fotograferade på oss i Skåne...älskar värmen i den första och rockighetskänslan i den andra...känns nästan som att vi är med i ett band, haha.

146310-1941


Nu ska jag dricka te och spela WOW med min kärlek
Kommentera 7 st

Kommentarer
KTS
2007-07-22 - 01:07:35

härlig kille du verkar ha =) söta bilder!

KTS
2007-07-22 - 01:08:00

oj glömde, KRYA PÅ DIG! så hemskt o må dåligt på sommaren =/

Helena
2007-07-22 - 08:47:25

Urs och fy för att må illa.
Hoppas att du mår bättre i dag :)

Mrs Harajuku
2007-07-22 - 08:48:52

Skitfina bilder, speciellt de på er båda. Ni ser verkligen jättesöta ut tillsammans! :)
Stackare som fick skippa ölen till förmån för té, du skulle ha varit med mig igår...OMG!
Kramar på dig och krya på dig, gumman!

Sofia
2007-07-22 - 08:58:45

Tack! Det värmde! :)
Gillar folk med bra inställning och som är positiva så det är ju underbart om folk tycker att jag har det!
Hoppas att din helg har varit riktigt bra!

Sassy
2007-07-22 - 13:57:47

Vilka fina bilder på er två tillsammans! Rock on!

www.karinekeblad.blogg.se
2007-07-22 - 15:01:02

vilket urhärlig blogg du författar. Supervackara bilder har du dessutom! :)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: