GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

My wardrobe

2007-07-10 | 10:44:13 | Klädfunderingar& Önskeoutfits

Ok, jag mår bättre, har inte kräkts nåt mer så vi satsar på att åka om en halvtimme - Stefans föräldrar skjutsar oss till Falköping och tåget...

Ska försöka blogga med mobilen lite då och då som jag nämnde igår...
Men om jag inte gör det - glöm inte bort mig kära läsare! Skriv massa kommentarer så jag har lite att läs när jag kommer hem imorgon!

..Så här blev i alla fall resultatet av den den väldigt impulsiva men nödvändiga garderobsstädningen igår..som var en ren följd av den skoutmaning jag jag nämnde i förra inlägget..

I need more space!

146310-1864

146310-1863

        klicka för större..


Jag har sorterat in t-shirts och linnen efter färg, samt tees med motiv/tryck och mönstrade - randigt-blommigt för sig i de vita förvaringarna från Ikea. Skor är också sorterade i en sådan förvaring fast smalare modell.
Klänningar, kjolar och finbyxor hänger på galgar och bakom dessa är det ytterligae en Ikeaförvaring fullproppad med jeans och andra byxor.
På golvet står skor och väskor och shoppingkassar samt gamla nummr av Elle, Hennes m fl. På ena väggen har jag hängt väskor och skärp och på en av klädeshängespinnarna (?) har jag hängt scarves som skymmer vinterjackor och kavajer.
Kommentera 15 st

Kommentarer
Helena
2007-07-10 - 10:54:26

Glömma dig? Otänkbart, även för en utbränd semesterfirare. Hoppas att du mår bättre och att ni får det kul i Götet. Att må illa är de värsta som finns nästan).Beträffande din garderob så ligger man i lä, men det beror nog på att jag är en "rensa och slänga med jämna mellanrums person". Massor av pussar och kramar!

Mia
2007-07-10 - 11:05:48

Hoppas d u mår bättre nu då, så ni kommer iväg! :) Självklart sviker jag inte dig, kommer läsa din blogg - de har jag gjort varje dag sen jag började! ;) Kram!

Erika
2007-07-10 - 11:07:08

Vilken mysig garderob,Skulle också vilja ha en stor rymlig garderob en Walk-in closet vore rena drömmen =)
Hoppas att du mår bra nu resten av dagen och kan njuta av Göteborgsresan. Kram.

leopardia
2007-07-10 - 11:16:53

jag tycker det är dags för stefan att bygga lite hyllor i garderoben och sätta upp lite riktiga krokar för väskor och dylikt. inte för att jag anser att det är ett mansjobb utan bara för att det ska vara rättvist. du har ju jobbat stenhårt med att handla alla grejer, så då måste ju han dra sitt strå till stacken ;)
annars tänkte jag ge tipset att det går att hänga skärp på slipshängare. gamla iallafall. sådan som en galje och så en rund ring med öppning under. och att jag tror att det är rusta som brukar sälja nå hängare man kan hänga över dörren med krokar på. rätt snygga. eller nej, det kanske är biltema ja, som säljer dem...
kram ha en underbar dag.

sandra
2007-07-10 - 12:27:02

Tack! :)
Kan tänka mig att det känns skönt att ha storstädat garderoben! :) Jag gjorde det i förrgår, får väl se hur länge det håller sig fint.. :P Kram

Tove
2007-07-10 - 12:38:24

tack för hjälpen, det var ett bra förslag!
tyvärr är du nog mkt bättre på det än vad jag är..:P
men jag får väl testa!:)

Adam
2007-07-10 - 12:52:33

brudar alltså..får ni aldrig nog med skor?

Elin
2007-07-10 - 13:55:25

Vilka härliga färger din garderob bestod av, man blev glad av den!

Tova
2007-07-10 - 19:35:27

åh vad mysig garderoben ser ut..den där prickiga kjolen som skymtar har jag också..fast jag har aldrig använt den typ..det är ju ovanligt ;)

Natta
2007-07-10 - 20:44:58

okej det ska bli kul att se :)
oj vilken härlig och stor garderob du har. sån skulle jag behöva för att få plats med allt :D
ha det fint. kramar

carro
2007-07-11 - 12:19:26

oh , herre gud vad mycket kläder och skor :D
om man ändå hade så mycket :)

Kim
2007-07-12 - 09:48:18

åh, nu fick jag lite tips på att man kan köpa såna där bra förvarings hängare på ikea, ska fixa till den pyttelilla klädkammaren i den nya lägenheten. KRAM!

agnes
2007-07-12 - 13:50:04

Åhh, Herregud! dIN GARDEROB ÄR VERKLIGEN fantastisk!
JAG ÄR SÅ AVUNDSJUK PÅ DEJ!
Hur fiin som helst!

jane
2007-10-06 - 21:26:49

Me like måste jag verkligen säga!! Tjuvtittade lite på ett par av dina skor. "Så läckra" Dom svarta med brun kilklack.. Hoppas att man får fråga vart du köpt dom?? Tack:D

anna
2007-10-07 - 11:51:57

jane: Tack - jag älskar de skorna. De köpte jag på Ebay!
kram


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: