GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

I just feel like dancing..

2007-07-16 | 18:02:06 | Illustration/Teckning/Konst/Design

Hetta, sommarvärme, solbränna, röda axlar, it burns oh yeah!!!
Orkeslös, håglös och rastlös har jag varit länge på grund av regnet..men idag, en solig sommardag kommer livslustan, gnistan, orken energin tillbaka!!

Jag vill sörpla drinkar, slå klackarna i taket, trängas och svettas på ett dansgolv och yla till gamla hits...
Jag vill möta sommarnatten med ett leende på läpparna!


Min senaste illustration..The Disco Dancer

146310-1908


Men det är ju Tidaholm jag bor i och ingen storstad..här finns inga öppna uteställen för en party-och dansugen bloggare en sommarkväll..
Så jag får väl sätta mig på balkongen och "tip tap tip tap" lite med foten...och sörpla hemmagjorda Tequila Rose istället...inte illa det heller..
Kommentera 6 st

Kommentarer
Åsa.S
2007-07-16 - 18:24:04

Hade jag bott lite närmre hade jag kommit över och joinat på balkongen. Det lät mysigt!
Vet hur det är i en småstad...
=(
Fast skulle ändå inte velat bo i en storstad!

Sandra
2007-07-16 - 18:35:06

Är också på danshumör! Men balkongmys är ju också trevligt ;)

elin
2007-07-16 - 18:40:36

riktigt coola bilder, jag blev lite glad av dem.
ja, jag hittade lätta kläder och även om vattnet var kallt så var det skönt :)

kajsa
2007-07-17 - 09:25:08

Jag bor i Båstad under sommaren så jag får mer än nog av partytillfällen. Fast just denna vecka blir det luuugnt eftersom jag har jobbat 17 dagar i rad nu och är...trött! Men till helgen så kanske lite hoppa runt på dansgolv och cykla hem genom natten under sånginsats? :)

mia dh
2007-07-17 - 09:34:04

Haha man behöver inte drinka när man spanar på de två nedersta, blir alldeles yr. Som vanligt lika härliga illustrationer:)

Tessan
2007-07-17 - 13:34:33

Haha det där ser ut som jag när jag är på lyran;)
Önskar att det var balkongväder här, men värsta skuren kom precis, inget annat än att stanna inne då...!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: