GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Hungrig

2007-07-12 | 23:51:38 | Egocentrerat&Vardagligt

Åhh....jag hatar att vara hungrig sent på kvällen..Ska jag gå och lägga mig, hoppas på att få somna fort och snabbt så att morgonen snart är här och det är dags för frukost?
Ska jag dricka vatten och te och på så vis försöka dämpa hungern?..
Varför är jag ett sådant matvrak?
Åhh...

Lite av det jag fick av mamma och pappa på Ica idag..

146310-1885


* 3 stycken Arla Kaffedrinkar
* Bananer
* Fasta fina tomater
* mögelost - fortfarande felmärkta så de kostar bara 18 öre! Helt otroligt..
* Activia yoghurtar
* 3 stycken små chokladbitar  Mjölkchoklad, Japp, Brejk...Mmmmm!
* Minimjölk
* Kakao
* Vattenmelon

Lokaflaskan är gammal, likaså brödpåsarna som skymtar...coh ojdå..en tom Tequila Roseflaska syns visst på bilden....lalalalala...

Hmm..en banan kanske..eller salta kex med mögelost..eller kanske melon med mögelost?
Mer varm choklad?
...en macka...ost...pizza....
GAAAHHHH! Sluta Anna!
Kommentera 13 st

Kommentarer
Helena
2007-07-13 - 00:33:06

Mums det ser ju jättegott ut. Måste prova de där kaffedrinkarna, har aldrig gjort det! Jag mår skapligt, börjar varva ner lite så sakta. Hoppas att du har det bra, och det finns fler som är sugna på något gott!Funderar på en kopp choklad eftersom jag råkar ha lite vispgrädde kvar( hehe) och en ostmacka!Puss och kram!

Junitjej
2007-07-13 - 00:40:41

Jag vill ha smakråd! Besök min blogg!

fashiion
2007-07-13 - 00:42:13

haha! jag förstår prcis vad u pratar om det här med att vara hungrig på kvällen. gör som jag, kräng en ben&jerry's eller 10 kanelsnäckor ;p funkar alltid men akta dig för ångesten precis efter du svalt den sista vettja! =)

donnasandra
2007-07-13 - 03:25:11

Det är inte kul att vara hungrig på kvällen. Just nu är det helt enkelt för sent för mig att äta ;-)

Carolita
2007-07-13 - 04:43:22

18 öre för mögelost! hahaha vag gottigt! Tror att det billigaste jag köpt som varit felmärkt var i somras här i Chile då jag fick 250gr köttfärs för 5 öre... =)

Erika
2007-07-13 - 06:25:13

Godmorgon *gäääsp*
Jag saknar mina pälsmonster jag med, ibland har jag funderat på vad jag gett mig in i. Vill jag verkligen leva utan djur resten av livet? Fast det finns ju allergivänliga katter men då ska man hitta den rätta. Så har vi den nya genmanipulerade katten som inte ska utsöndra det allergiframkallande ämnet. Men den är svindyr.
Jag ska pallra mig iväg till jobbet alldeles strax. Hoppas att du får en bra dag. Kram.

amelie
2007-07-13 - 08:07:20

mmm.. marabou! haha

Tina
2007-07-13 - 08:22:40

Tequila rose, det har jag aldrig provat. Är det sprit? Ska man blanda med något? Måste nog testa, du gör så himla bra reklam för den ;o).

Anna Lindahl
2007-07-13 - 09:03:16

Vilken gullig mamma du har, finns inget bättre än när de trippar förbi och fyller på ens kyl :)Jag känner igen den där hungern. Det konstiga med mig är att när jag ätit en mega stor midda, så mkt att jag nästan spricker, kan jag blir hungrigf precis innan jag skall somna, och desstu senare jag äter, typ vid 19-20 så e jag fan hungrig vid 24, igen, men äter jag innan sex s klarar jag mig t dan eft????whats going on???? haha..men ett kex m mögelost lät inte fy skam;)ha en bra fredag gumman :)och pussss min söta-A

Minna Hokka
2007-07-13 - 09:10:45

svar: Min data är superljus i färge så jag vet inte hur de blir på de andra datorna. Men tack för tipset :D
Kram

anna
2007-07-13 - 10:04:00

Tina: Man kan shotta den, dricka de som den är elle så kan man spä ut med mjölk och isbitar..jag gilar det sista alternativet =)
kram!

Kim
2007-07-13 - 10:14:29

är tequila rose gott?

Vemundkaisa
2010-04-09 - 10:50:16

I found this site very useful while surfing Google.Interesting page containing serveral helpful information and nice pictures. Greetings


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: