GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

bröst är gamla nyheter

2007-07-31 | 18:33:13 | Egocentrerat&Vardagligt

Underbar sommardag idag! Jättevarmt! Soligt! Bara ben på Glenn Hysén!

Har antagligen gjort varenda mode- och kläd- och stilmiss man kan göra idag..Blekt kortkort jeanskjol med nitar och paljetter, ribbat genomskinligt linne med vit bh under...
Ja varför är det sådan "tabu" med vit bh under vit topp för? Har läst det på massor av modemedvetna bloggar det senaste halvåret..." oj glömde visst ehh byta bh när jag vit topp..ehh skulle inte ha vit bh under vit topp...ehhh bytte senn..ehh"
Well Screw that!
Jag tycker det är skitsnyggt!
Liksom det är ingen hemlighet att mina så kallade behag..eller belastningar kräver sitt stöd.

146310-1995
oups..taskig friläggning av bilden här...mina rundade sandaler är alldeles taggiga...well screw that too säger jag på ärkefjortiska...

Vi var och fikade i Hjo en sväng, Stefan och jag. Passade självklart på och fotograferade lite.
Därefter åkte vi tillbaka till Tidaholm och mina föräldrars hus och trädgård. Fast mama och pappa var inte hemma....så jag kunde lägga mig på altanen topless och steka mig i solen.
Räknade minutrarna tills Stefan bakom sitt Aftonblad märkte att jag låg där med brösten i fria luften..

25 minuter tog det.

Stefan: Va va va ..alla kan ju se!
Jag: Vilka då?
Stefan : Alla
Jag: Tror ingen bryr sig ifall de nu skulle se.
Stefan: Jag såg och brydde mig ju!
Jag: Jag har legat så här skitlänge utan du märkt något ju!
Stefan: Men jag läser ju tidningen!


Bjuder dock inte på nån bröstbild eller nippleflash här...

146310-1994
Kommentera 20 st

Kommentarer
S *
2007-07-31 - 19:08:39

Snygg outfit :)
Och den där muffinsen såg asgod ut

Åsa.S
2007-07-31 - 19:12:37

Jag har en liknande kjol som jag ääälskar! Vit BH under vitt line- Jo, säger jag!
fast en liiiten nipslip kunde du allt bjudit på, det var dåligt

Sandra
2007-07-31 - 19:13:06

svar: jotack jag sov gott :) däremot drömde jag lite konstigt om kaniner, att jag&släkt höll på att plåga de stackars kaninerna. jag som tycker om dem! :P
härligt med massa sol!

cillaa
2007-07-31 - 19:32:48

Smaken är jue som baken, men jag tycker både att böckerna och filmerna om Harry Potter är jätte bra, jag tycke att du ska se/läsa dom :)

Emmelie
2007-07-31 - 19:41:39

Hmm, varför kan man inte ha vit bh under vitt linne....det har jag alltid. Vad ska man annars ha för färg? Svart syns ju, jättefult. Nej jag tycker du gjorde rätt som tog en vit bh :D

jennie
2007-07-31 - 19:59:13

oooh, den muffinsen ser härlig ut! =)

Tova
2007-07-31 - 19:59:59

ja men verkligen..han kan ju liksom inte leva för alltid och det är inte sorgligt. det blir liksom lite töntigt när man ska hålla på som det vore värsta grejen i flera dar..
jag fattar inte heller det där med vit bh, det spelar väl ingen roll om den syns lite alla vet ju ändå att den finns + vem fan bryr sej om sånt nuförtiden, och ja, det är snyggt!

Sara
2007-07-31 - 20:02:23

åh, dina ben var riktigt snygga på den där bilden ;) JO annisen, dt är bara bra med mej, har haft en förkylning, och den vill inte riktigt släppa :/ men annars helt perfekt :D kramkram

Lottis
2007-07-31 - 20:13:46

Vaddå vit behå under vit top? Screw that, jag stämmer in i din ärkefjortiska... :-P Ärligt talat, jag har aldrig tänkt på det... *hm* Nä, jag tänker inte låta det uppta min tankar heller. Precis shoppat loss på HM, och även shoppat lite idag på dagen, även om jag ångrar ett icke-köp nu... Nu blir det "Allsång" här en stund, med en kopp te, tror jag :-) Ha en bra kväll! Kram på dig! PS. Jag tror faktiskt att jag ska försöka mig på att författa lite oxå... *hm* DS.

Emelie
2007-07-31 - 20:58:07

Asså ofta inte en vit bh under ett vitt linne,vad ska man annars ha?? xD
haha,det där med aftonbladet var kul ;)

Josse
2007-08-01 - 00:36:03

Vit Bh ser ju absolut inte dumt ut :P..Riktigt nice bild ;)

Bjömpa
2007-08-01 - 01:48:38

Blev helt plötsligt sugen på en miffins å att läsa aftonbladet. koonstigt :P hehe

Sanna
2007-08-01 - 07:36:08

Svar: tack för kommentaren om håret:)
ja du måste prova glassen. urenkelt att göra :)
Jag tycker du ser skitsnygg ut gumman, jag kör alltid med vit bh under vit top, tycker absolut inte det är någon modemiss.
Kramar!

Mrs Harajuku
2007-08-01 - 08:40:07

För ca 7 år sedan levde jag i en seriös relation med en hårdrockare named Stefan (dock inte din!) ;) här uppe i Övik. En dag gick jag, blond och långhårig, till frisören. Kom hem med en kort frisyr och hade dessutom blivit brunett. Efter 3 dagar såg han det. 3 dagar??? Helt vridet! :) I övrigt var han dock en snäll kille, men det hör liksom inte dit! ;)
Kramen!

Eva
2007-08-01 - 10:37:40

Nej det finns inga tabu'n, man klär sej som man vill såklart! :o))
Det skulle bli trist om alla såg exakt likadana ut ju.
Massa härliga bilder!! :o))
Kram Eva

Sassy
2007-08-01 - 10:45:29

Snygga kläder! Moderegler är tråkiga och någon smart människa har sagt att regler är till för att brytas!
Haha, jag solar alltid topless på stranden, skit samma, om nån tar illa upp är det deras problem.
kram

Lotta
2007-08-01 - 15:37:22

ha ha ha fan vilket roligt inlägg med brösten =)
Jag solar alltid i så lite som möjligt, d.v.s alltid toppless och hemma i min egen trädgård bara i stringtrosor.
Ville inte ha en massa fula ränder. Dessutom tycker jag det är helt klart snyggast med VIY bh under VIT tröja =)

Anna
2007-08-01 - 18:59:37

Grymt fin väska! Var är den köpt? =)

anna
2007-08-02 - 00:15:34

Anna: Den köpte jag på en Outlet på väg hem från Österlen..nånstans vid Kosta Boda..eller Outlet med Kosta Boda....ehh sov i bilen...
kram

thomas sabo ringe sale
2010-06-11 - 09:17:29

Grymt fin väska! Var är den köpt? =)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: