GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Anna Larsson-med oturen att bära kläder

2007-07-15 | 11:06:12 | Vardag

146310-1899


En blöt utekväll igår
. Spöregnsskurar blandat med uppehåll.
Gick först och förfestade lite hos bästaste Karin. Tog några öl på hennes balkong. Fast Karin drack nåt mousserande vin....jag klarar inte mousserande vin.
Vi lyssnade på musik vi gillade, sjöng med och så satt jag med handduk, vatten och diskmedel och baddade mitt nya linne..

FÖR SJÄLVKLART!!! SJÄLVKLART, precis som med min nya klänning som jag spillde ned samt gjorde sönder, så hade jag visst, upptäckte jag hemma hos Karin, lyckats spilla ned även mitt mitt snyggaste plagg ever.
Va fan??? Vad fan är detta för enorm klumpighet och olycka och otur jag bär på?
Jag förstår verkligen inte..och jag blir så ledsen.
Men fläckarna försvann som tur var, nästan till helt obefintliga skuggor..

Vi mellanlandade hemma hos mig innan krogen och drack lite Tequila Rose och såg Stefan agera DJ för sina vänner som så "mysigt" satt tätt tätt i vår soffa.
Jag och Karin konstaterade att killar lyssnar och diggar till musik på ett sätt när de är fulla och tjejer ett annat...

Krogen var krogen, inte så mycket folk alls till en början och då kändes det som att det var slöseri med min snyggaste outfit ever, när så få fick njuta av den..men men, jag och Karin dansade loss på dansgolvet - särskilt den "berömda parningsdansen" ifrån filmen Can't Buy me Love var extra rolig att dansa till diverse trubadurlåtar.
Kanske att jag får bilder ifrån dansgolvet - Karin hade mobilen i beredskap.

Nu är det söndag och inte partyhardy längre utan det blåser kalla höstvindar där ute...Så jag får bjuda på en sommarbukett till er alla..dels för att ni är så gulliga läsare och kommenterare, dels för att försöka ge lite sommarstämmning och ljus till er som liksom jag inte har nåt sommarväder som värmer...Hoppas ni gillar bilderna av buketten, från mig till Er.
Kommentera 13 st

Kommentarer
sandra
2007-07-15 - 11:07:44

Jag älskar gungstolen! :) Måste nästan fixa en till..
Vad tråkigt med dina kläder! Avskyr när sånt händer.. :/ Ha en bra dag. Kram

Hanna
2007-07-15 - 11:45:21

Svar: Tack.
Jag är likadan med vita kläder. Det är verkligen hopplöst... På mörka kläder syns det ju iaf inte.... Kram

sofia
2007-07-15 - 11:58:45

fin bukett :) lyckas också alltid spilla ngt på mina kläder:(

Mia
2007-07-15 - 12:30:30

Ja det var mys efter grillfesten ;> Satt och såg Patrioter (en film på 4:an), med lite ostbågar ;D Sen somnade jag :> Kram gumman!

Mrs Harajuku
2007-07-15 - 12:42:48

Åh, vilka fina blommor! :)
Du, har oversize T-shirtarna kommit in till shoppen ännu? Längtar eftermin Chaplin U know! :)
Ha, ha, att du sölade igen! Inte så kul för dig antar jag men det är ändå kul att läsa om. Känns som vardag nu? ;) Hoppas alla fläckar går bort iaf!
Kramar!

Åsa.S
2007-07-15 - 13:02:17

Jasså, gumman, du är bakis i dag... skall jag buda över en pizza till dig? ;)

Minna Hokka
2007-07-15 - 13:25:57

Vi gillar jämt dina bilder :D iaf jag
Kram

Minna Hokka
2007-07-15 - 13:26:02

Vi gillar jämt dina bilder :D iaf jag
Kram

Anonym
2007-07-15 - 13:29:52

Jättefina bilder!

Maja
2007-07-15 - 13:37:26

Tråkigt att spilla på sina nya snygga kläder. Hoppas fläcken försvinner helt i tvätten!

donnasandra
2007-07-15 - 13:51:54

Så typiskt att spilla ner! Låter som något jag skulle göra haha. Tack för buketten! ;-) Kram

Caroline
2007-07-15 - 14:28:42

jag gillar färdska blommor i buketter såf int hih
jag HATAR att få fläckar på kläderna skitjobbigt ><

Annah
2007-07-15 - 15:17:56

svar: Jaa bra att det är flera som tycker hon är totaly scary :D. Jag tycker inte heller att hon är nån vidare popstar eller vad hon nu ska kallas. Aa då hade jag rätt om ellos, tur att du fick bort fläckarna på din. Annars hade du ju kunnat skaffa en snarlika där :). Fast din är mkt mkt finare, svartvit är finare än färg. Jaa lova att du gör det, du kommer säkert vinna bara därför haha.
Idag är jag sur och vaknat på fel sida, just nu springer jag runt runt och letar efter min skrivbok där alla räkningar och skrapkort till banken ligger. Men den är helt borta, så sambon har fått höra lite arga ord då jag skyller på att han slarvat bort den, för jag gör ju inte sånt hihi. Vad sysslar du med själv idag?
KRAM!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: