GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Urk

2007-01-28 | 01:36:17 |

* En smoothie och en kaffemedvarmmjölk
* En miniMaraboumjölkchoklad och en kalll latte
* En kopp te
* En falafel i bröd - fast åt inte brödet, bara falafel, grönsaker och sås
* Tvåcosmopolitans
* 10 bitar smågodis
* En kopp te igen
* Lite cashewnötter
* En burk Citrussmakande Loka
* Ettglas vatten
* En dum smakbit av Stefans ölkorv

Blabläbläa..usch mår jätteilla..känns som jag ätit alldeles för mycket och druckit på tok för lite vatten..uuuhuh jobbigt att vara i upprätt läge.

Definitivt Nana nu..men urka och uscha vad jobbigt att tvätta av sig smink och borsta tanden först..uhuhu
Kommentera 5 st

Kommentarer
Ilona
2007-01-28 - 09:43:58

Det där är inte mycket, räkna bort all vätska så har du ett vanligt dagsintag. Du, jag tänkte fråga dig igen angångående linnet för jag vill beställa men är osäker på om det kommer passa mig. Jag är 159 och har smal midja och mage men kurvigare lår så jag vet inte, du är ju också kort säger du tror du att det kommer sitta illa?

Anna
2007-01-28 - 10:07:08

Ilona: Jag är 158 cm..och själva längden på linnet var väldigt bra..det var volymen på det hela som var gräsligt..tyvärr skickade jag ju tillbaka det i fredags..hade ju kunnat ta fler bilder eller sålt det till dig annars..
Men jag är ju ganska bystig och där satt det gräsligt plus att jag har ju lite putmage och daller o så..så är du plattare än mig kan det nog sitta jättesnyggt - särskilt med skärp i midjan.

Ilona
2007-01-28 - 10:17:02

Tack för hjälpen! Det kanske är värt en beställning!

Qaroline
2007-01-28 - 10:52:07

Då är de inte bara jag som är kort, med mina 1.58 över marken.

Anna
2007-01-28 - 11:43:42

Qaroline: Oh nej..nu är vi tre stycken kortisar! .Men visst känns det lite granna som Sex and the cityavsnittet - the attack of the 5"10woman...att vi lever i en värld där alla är långa o smala o passar i allt...


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: