GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Strawberry Pink Passion !

2007-01-19 | 07:53:33 | Lyx

146310-631Mmmm, har precis avnjutit några glas av den här smoothien - den var härligt krämigt - men ändå len och lättdrucken, iskall och lagom söt.

Den kändes lyxig
och istället för att släpa mig iväg till skolan och gå på mentormöte och skämmas för att jag inte kommit på någon saga - bara skisser, så skulle jag hellre gå runt här hemma och plocka, lyssna på Ipoden, göra fint och slökolla lite på Sex and the City.

Idag är det alltså begravningen.

Känner mig lite orolig i kroppen och skulle egentligen alltså helst bara stanna hemma hela förmiddagen och inte gå till skolan. Känner helkonstigt nog för att städa...vill ha ordning och rent innan och efter begravningen. Vill inte komma hem ledsen till en enda röra...känner jag.

Men men, vi ksulle nog äta hämtmat ikväll, Stefan och jag, mysa och ta det lugnt.

Nu måste jag hoppa in i duschen lite snabbt, hitta en liten outfit för förmiddagen och sedan bege mig iväg.





Kommentera 15 st

Kommentarer
Åsa
2007-01-19 - 08:13:45

Lycka till idag min vän!

Och tack för din inspiration, min snygga chillimixer är nu inte bara snygg dekoration i köket utan ett snyggt bruksföremål :)

Anna
2007-01-19 - 11:23:52

Tack Åsa och varsågod!
Gillar dig vännen!

Kelly
2007-01-19 - 12:00:52

and here she goes again..sluta sukta! *ler* :-)

Karin
2007-01-19 - 12:15:10

men gud va duktig du är på sånna där drinkar då:) förstår hur du känner.. hoppsa det går bra! kram

Liv
2007-01-19 - 12:19:10

Vet inte vad jag ska säga egentligen men hoppas att begravningen går bra... och att du och Stefan får en mysig kväll sen iaf :-)

Felicia
2007-01-19 - 12:41:52

Hett ipodfodral!

sanna
2007-01-19 - 13:02:48

vilken snygg bild, såg superlyxig ut!

Em
2007-01-19 - 14:48:33

usch vad tråkigt med begravning :( men jag hoppas att det blir ett fint farväl.. älskar rosa, älskar sex and the city! det finns inget bättre i tv väg!

Camilla
2007-01-19 - 16:37:00

Hoppas att dagen har gått bra. Mys till det ordentligt ikväll nu!

leopardia
2007-01-19 - 19:35:38

lämnar lite kramar...

Anna
2007-01-19 - 20:41:23

Kelly: Haha..hmm får se..men snälla - sluta inte besöka mig bara! vad sker i helgen för dig?*kram*

Karin: Haha tack - tycker det är kul att testa..så vet jag ju vad jag får i mig - rena naturliga produkter itan en massa färgämnen o skit. Hoppas du har en kanonfredag! kramar!

Liv: Tack så mycket för de fina orden *kram*

Felicia: Japp - ebayfynd för 60 kronor!

Sanna: Haha tack! Det värmer och ger egot i fotografhjärtat en kick!

Em: Det blev en fin begravning, tack för att du skrev. Jag älskar också rosa - det är ett ganska nytt fenomen för mig men fasiken vad gladare man blir av lite rosa!

Camilla: Tack för de fina orden =), just nu känns det bara konstigt men myslugn pågår...försöker landa lite. Vad gör du en kväll som denna? Kram!

Leopardia: Tager tacksamt emot dom..

aenigma
2007-01-19 - 21:55:59

Vem var M?
Hoppas att du mår lite bättre efter begravningen, men samtidigt måste man ju får vara ledsen och låta sorgen lämna en själv liksom! :/
Och var inte ledsen för att det inte alltid är lika många som läser, jag blev också frustrerad i början men struntar i det nu. Man bloggar ju ändå mest för sig själv och för att det är kul, läsarna och kommentarerna är fina +! :)

Anna
2007-01-20 - 16:31:55

aenigma: M var en speciell vän..M var en person som fick mig att känna mig som en människa en kväll när jag kände mig helt värdelös och osedd och helt ledsen..med en kram och några ord lyfte han mig och det kommer jag alltid att värdesätta honom så otroligt mycket för...önskar jag hade kunnat ge det tillbaka.

jo det är sant...jag började ju faktiskt blogga utan att ha en enda läsare..det var inegn som bad mig börja blogga utan jag gjorde det för jag ville..och en läsare är värd lika mycket som 1000 egentligen..det var väl bara så mycket känslor igår..o att jag drabbas av känslan av att vara helt misslyckad ganska ofta o så där..att jag inte duger till något.

Tack för en fin kommentar o tröst. Kram

Narstelaiv
2008-01-09 - 19:13:39

Geart site alot of good info that i couldnt find anywhere else thanx!

Emilnicoline
2009-02-16 - 12:04:43

Hi, I just wanted to say that I really like your site!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: