GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Som ett krigshärjat område är min kind

2007-01-29 | 20:30:06 |

Gaaaahhhhh!
Jag kom ut från duschen och såg att datorn precis skulle sätta igång skärmsläckaren/vänteläge.
Jag trycker på Spaceknappen och vad händer? NADA!
No nothing njet ingenting!
Den dog, stendog.
Fick trycka några gånger på startknappen innan datorn började låta för att sedan informera mig igen om att blablabla trasiga klusterfiler, inkonsekvenskontroll av blablabla samt att datorn stängts av felaktigt.
Felaktigt är ordet!
Hade dessutom en massa foton igång i photoshop som jag var hur nöjd som helst med men inte, naturligtvis, hunnit spara innan datorn bestämde sig för att göra mig skitförbannad!
Och jag som redan grät över att högerkinden ser ut som ett krigshärjat område ( ungefär..) med sår och bölder och annat äckligt.
Får se om jag lyckas komma iväg till skolan imorgon eller om jag får böldsjukanmäla mig...vill inte visa mig sådan här...vill inte ens visa högra delan av nyllet för min sambo...samtidigt som jag ju bara vill ha en puss ju.
Kommentera 4 st

Kommentarer
Liv
2007-01-29 - 20:51:56

*klappar på kinden och hoppas det känns bättre* :-)

Elsa
2007-01-29 - 21:03:51

Nämen usch! Låter som en irriterande dag... Du har mitt stöd :)
Kram

Ellinor
2007-01-29 - 22:28:25

Det är när det står att "ett katasrofalt fel har inträffat" som man ska bli orolig... det blev jag haha


vad har hänt med kinden??

Anna
2007-01-29 - 22:58:55

Liv: Naaahh vad sött av dig =) *krama om*

Elsa: Tack, det känns bra att ha ditt stöd - som en bra bh är du!
;)

Ellinor: Haha ok..tror dock att det inte kommer stå nåt alls på min dator..dne kommer helt enkelt inte starta alls snart.. *suck*

Jag lider/har svåra problem med acne/bölder och utslag i ansiktet.


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: