GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Självhatet osar

2007-01-10 | 11:27:43 | Illustration/Teckning/Konst/Design

146310-430

 Ja så där tjock, böldig och äcklig känner jag mig idag...eller den här teckningen förskönar nog ganska så mycket...ser ännu värre ut i verkligheten. Ser ju nästan snygg ut på bilden.
Ställde mig tyvärr på vågen och den visade mer än den gjort på ett halvår.
Så jävla inte roligt!
Suck...jag tycker jag försöker, men näe. Den smala lyckan blir aldrig min.
Gav mig ut på en 40 minuters rask promenad i alla fall...fast jag inte hade någon ork.
Men paniken över vågsiffran struntade i det.

Det är jobbigt att jag varken vill tänka så här som jag gör, men jag vill verkligen inte heller se ut så som jag gör. Jag vill inte.
Kommentera 8 st

Kommentarer
Sofia Style
2007-01-10 - 11:50:14

haha, asbra teckning!

Mollyland - din källa till skvaller på nätet! TÄVLING! Vinn biobiljetter!
2007-01-10 - 13:08:48

Om det e du på fotona så e bilden rätt missvisande.

Karin B
2007-01-10 - 13:54:26

Anna min vän, du är snygg och speciell och har ingen likhet med den bilden! Men jag vet att det man själv ser och det andra ser inte alltid är samma sak. Men när jag tittar på dig ser jag en tvättäkta skönhet - inifrån och ut. Kom ihåg det.....!!

Ida
2007-01-10 - 15:19:49

Usch jag förstår hur du känner, alla har dåliga dagaar ibland. Men riktigt sådär är jag säker på att du itne ser ut sötis!

Anna
2007-01-10 - 16:25:44

Sofia Style: Hah tack..i alla fall nåt som är bra me dmig idag..!

Mollyland: Hmm..tack, det var snällt sagt..om du inte menade att personen på teckningen är snyggare än hon på fotona..hihi

Karin B: Jag älskar dig babe, du är den bästa vän man kan ha - du är guld, kom ihåg det min carriesamanthamirandacharlotte=)

Ida: Sådana här dagar är hemska - bannlys dom gärna haha..menmen förhoppningsvis är det en bättre dag imorgon. Tack för att du skrev =)

Kram på er alla!

Eurica
2007-01-10 - 17:53:51

haha, fan vad cool bild! :)
men äh, jag har känt mig ( och sett ) värre ut än det.. d;

elaine
2007-01-10 - 19:45:38

inte illa menat men dedär är inte bra, att du ser och tänker pådet där settet och går ut på promenad för att slippa ångesten pga vågens siffror.. synd :/ utav bilderna jag sett på dig här är du varken fet eller änns mullig snarare smal, hoppas du inte har sånna här dagar alltför ofta :/ ta hand om dig!

Anna
2007-01-10 - 21:34:15

elaine: Tack - kul att du gillade denna "fulbild" hihi. Kram

elaine:nej jag vet jag vill inte vara sådan här heller..är ju rädd vissa sagar att det går så långt att jag helt slutar äta eller inte vill behålla det jag ätit..tyvärr har jag många sådana här dagar...eller varje dag har jag sådana här stunder mer eller mindre. Tack för ditt fina svar.


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: