GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Secret Single Behaviour time...

2007-01-28 | 11:31:35 | Egocentrerat&Vardagligt


146310-728Stefan skulle ha spelat rollspel hela eftermiddagen och kvällen..skönt tänkte jag för då kan jag göra en massa saker...
Men nu blev rollspelandet inställt *damn*, men han har gått ut på en liten promenad med en vän..
så nu får jag göra alla mina "SSB's" i ett rasande megafartstempo:

* Lila Ansiktsmask från Ole Henriksen på
* Springa runt naken lite och dansa till en fånig låt - typ Madonnas "Open your Heart"
* Prata med mig själv om mig själv för mig själv
* Böla lite när jag tänker på en sorglig film
* Måla tånaglarna
* Testa minst 4 outfits
och svära över äckliga lår, ful mage och samtidigt ta lite självporträtt...
som typ detta riktigt Divalika porträtt jag tog i somras i en hotellsäng i somras medan Stefan var på toa..haha...hmm väldigt glossiga läppar jag hade fått till då..
Kommentera 8 st

Kommentarer
Qaroline
2007-01-28 - 11:38:29

Sån där "Ta hand om mig själv tid" skulle jag också behöva helt ensam och inte en kotta behöver vara hemma. Gud vad skönt de saknar jag, nu när du påminner mig ; )

p.s ser du min blogg? alltså inläggen? för de gör nämligen inte jag. Måste blivit nå tjorv.

Anna
2007-01-28 - 11:42:41

Qaroline: Nej just nu kommer inte dina inlägg fram, bara det runtikring men så har min blogg också sett ut då och då...men det brukar ordna sig efter en stund...men det är irriterande.

Hoppas du får lite tid för dig själv snarast! Det är du värd.

Kramar!

Qaroline
2007-01-28 - 11:46:13

Men de var då himlans! (haha) Hoppas inläggen kommer tillbaks då, saknar dem redan ;P

Ja jag måste nog unna mig lite tid snart, får slänga ut karln ur huset.

Liv
2007-01-28 - 11:50:53

Qaroline: skriv ett inlägg så uppdateras bloggen och dina inlägg kommer tillbaks :-)

Liv
2007-01-28 - 11:51:23

Njut av din egentid :-)

Johanna
2007-01-28 - 13:02:04

Vilken fin bild. Vilken färg blev de på tå naglarna? jag har med målat mina, röda blev de för min del. kram på dig gumman & ah en super söndag!

klara
2007-01-28 - 16:57:59

snygg bild, och brun var du också, är den tagen på sommaren?

Anna
2007-01-28 - 17:57:29

Johanna: Jag kom aldrig till skott och målade dom..prioriterade annat hihi..men det hamnar högst på listan när det blir vår och sandalettväder!

Klara: Ohh tack - ja jag lyckades faktiskt få en bränna i somras..den är tagen i slutet av juli i sthlm i en himmelsk hotellsäng.


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: