GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Polly, du har mig i ditt våld och nyheter i vårkollektionen!

2007-02-01 | 00:06:47 | Foto/Fotografering

146310-771
Ojoj...Polly har mig i sitt våld. Dessa goda segaskummigachokladöverdragna himmelska saker... Jag förstår verkligen min brors förälskelse sedan många år i dessa läckerbitar.

Jättegoda ihop med kaffemedvarmmjölkochkanel, ihop med te, före och efter pizza...och lite närsomhelst..

Ja idag har det inte varit nyttigt på en fläck. Förutom min morgonsmoothie då.





146310-770Utöver smotthien har jag ätit
*Fullkornsmacka med ost,sallad, soltorkadtomatpesto och gurka.
*Några glas färskpressad juice
*Två kaffemedvarmmjölkochkanel
* En Pizza vegetariana...fast jag åt knappt nåt av brödet..jag äter mest bara fyllningen numer
* Massa Polly.

Urk. blev så mätt att jag drog med mig sötangelican ut på en timmes promenad vid 22tiden för att försöka förbränna lite av allt svullande.

..är fortfarande urkmätt dock..får hålla igen i helgen istället.




Har blivit en del smycken gjorda också!


146310-769

Kommentera 8 st

Kommentarer
Qaroline
2007-02-01 - 00:24:57

Vilka söta smycken : ) Du angående de där man kunde ladda ner gratis som skulle vara liknande photoshop grejsimojset. Jag fattar ingenting, jag måste vara dum, hur laddar man ner de och vilken utav dem ska man ladda ner? ; D Hihi IQ-Fiskmås!

Anna
2007-02-01 - 00:39:13

qaroline:testa den här sidan
http://gimp-win.sourceforge.net/stable.html

om du har windows??


och du är inte dum - det är ju en djungel! Men jag tror det där är rätt...var länge sen jag laddade ner det själv o nu har jag det inte alls....men jag kollar o läser lite för att kunna hjälpa...
kram

Camilla
2007-02-01 - 08:08:38

Jätte fina smycken. Har undrat nu i ett par dagar om du säljer dessa smycken?

Ja, färgerna på den gröna och den blå, var varken grön eller blå. Men funderar på att göra en chansning och beställa hem den blå. Har inte bestämt mig än, eftersom jag har handlat över min klädbudget för länge sedan!
*kram*

Camilla
2007-02-01 - 08:11:54

Vet en perfekt skål till pollyn. Finns en skål på Mique. Kommer ett inlägg om det idag. För jag är fööörälskad i den. *ler*

*kram*

Anna
2007-02-01 - 09:15:35

Camilla: oooh ser fra emot den där skålen - gillar roliga, snygga, knasiga, kitschiga inredningsprylar =)

satsa på den blå..det har jag också tänkt..för om den är lila gör det inget ty lila är skitsnyggt =)

Va snäll du är - kul att du gillar mina smycken. Och ja, jag säljer...fast inte "professionellt" utan i somras sålde jag på den fabrik jag arbetade på och innan jul så sålde mamma på sitt jobb...men jag har fått ihop lite tusenlappar på det och då är det inte dyra grejer jag säljer, den dyraste specialbeställning jag gjort är 175:- kronor tror jag...annars brukar jag ta 50 kronor för örhängen, 50-125 för armband (beroende på berlock, radmängd, pärlor, kedja/tråd) och halsband för mellan 65 - 175 då..sen gör jag hela set också.

kram

Anonym
2007-02-01 - 21:37:30

Tack för inspirationen, Har börjat göra egna smycken. / anna

Anna
2007-02-01 - 22:05:38

anna: Men varsågod! vad kul att du börjat pärlpyssla! Det är ju så underbart o avkopplande. VIll verkligen se dina kreationer sen =)

SKiNHEaD BArBiEdOLL
2007-02-01 - 22:51:39

En sån där filurbricka hade jag en gång i tiden. Sen råkades jag trampa på den. Det var synd.


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: