GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

My Sunday Temptation - Mmm und Slurp!

2007-01-21 | 20:44:22 | Lyx

146310-672
Mmm, det blev en kvällssmoothie idag istället! Iskall frestande frestelse och varm mysig
kaffemedvarmmjölkochkanel!

My Sunday Temptation

* Frysta jordgubbar
* 1 banan
* 1 skiva honongsmelon
* Lite sojamjölk
* Lite naturell yoghurt
* Färskpressad apelsinjuice
* Lite kanel
* Krossat linfrö
* Psylliumfrön

MMmmm und Slurp!

Det var en väldans mysig, skrattig och trevlig födelsedagsfika hos Karin förut.

Hon fick en minipresent i form av halsband jag gjorde förut, men hon ska få mer, det är bara inte riktigt klart ännu.

Jag fick en jättegod dinkelfralla hon bakat själv, med ost och saltgurka på - Yummie!

Det var tända ljus och två koppar te och en underbar vän.

 Älskar Karins lägenhet. Den är så..så "Carrie Bradshaw"! Enkelt och rent, mysigt bohemiskt med några små riktigt personliga detaljer här och där som ger det hela en underbar touch!

Jag fick låna med mig lite veckotidningar hem. Måste kolla, inspireras och så där inför frisörbesöket på tisdag så jag har lite förslag i bakfickan att komma med. Känner mig alltid så oförberedd hos frisörer och så gör de lite granna som de vill istället för att lyssna på mina små önskemål. Vill verkligen inte gå därifrån med lite fisiga slingor som jag lagt ut tusenlappen på och blir missnöjd med bara för att jag inget annat kan göra med mitt hår förrän om två månader då nästa slingfas får träda in...vill inte gå därifrån med något halvdant..Vill gå därifrån med valuta för pengarna och skinande hår och en färg jag vill leva med!
Kommentera 3 st

Kommentarer
Felicia
2007-01-21 - 20:51:37

Du och dina smoothiesar! Haha, jag har faktiskt hakat på trenden. Det är perfekt när man kommer hem från skolan :) Kram

Anna
2007-01-21 - 21:49:27

Felicia: Ja det är ju superdupergott, mättande,enkelt och nyttigt!
kram!

Liv
2007-01-21 - 22:59:52

Jag känner igen det där hos frisören. Det är inte alltid så lätt att få dem att förstå hur man vill ha det och lyckas man så vill de gärna ha det på sitt sätt ändå.. :-S


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: