GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Mmmm, Ahhh Cranberry Punch Smoothie och klänningskval

2007-01-23 | 22:09:25 | shopping, provrummet & cravings

146310-690
MMmm har ätit upp en ask med Sugarfree Mentos Fruity Flavour! Samt en kaffemedvarmmjölkochkanelsamtkardemumma - ja man måste ju förändra sig lite..hehe..
Dessutom har jag gjort en urgod smoothie (don't I always?) med följande recept:

* Lite naturell yoghurt
* Lite Godmorgon Juice + Järn/Folsyra
med Apelsin, passionsfrukt och kaktusfikonsmak
* Frysta hallon/blåbär/jordgubbar
* 1 Sharonfrukt
* 1 Banan
* Krossat Linfrö

Mös med dessa gottigheter och mina nya Cranberry Punch Doftljus, efter en lång varm dusch och lite fler nöjda speglingar av mitt nya hår :)

Dock duschade jag så länge att jag missade slutbudgivandet på den gula Pinaforeklänningen, but that's allright Mama för jag har vigt mina ögon åt en blå, en lila och en annan gul Pinafore för tillfället istället..får se vilken jag ska buda på...fast nu hittade jag en rosa också...

Vilken tycker ni?


146310-694146310-693146310-692






Kommentera 8 st

Kommentarer
Anonym
2007-01-23 - 22:18:04

den blåa klänningen matchar dina ögon :)

Hanna
2007-01-23 - 23:16:44

jag gillar den rosa! ger mig härliga vår och sommarvibbar! ha en bra kväll, kram

Karin
2007-01-23 - 23:28:28

ser gott och fint ut som vanligt:)

Li
2007-01-24 - 01:44:05

Fan va du är rolig!!! Vad ska jag säga om din blogg? Snygg? Ful? Inbjudande? Motbjudande? Du är ju så jävla klockren! Fan vad jag inser att jag saknar dig! Nu är mitt mission att lära känna dig ännu bättre när jag nu återkommer! Så kan vi titta på Helt Hysteriskt ihop för det är den, utan tvekan, roligaste serien som någonsin gjorts...

Jag tänker inte kommentera vilken klänning du ska välja, tror du fixar det själv, men jag tänker kommentera dina alla recept! Jag tror visst att jag har hittat min näringsexpert och dietist. Nu är det min tur att gå ner i vikt!!! Nu jävlar! Men skinnpåsen (som lillskiten fixat till på min annars skitsnygga platta mage) vet jag inte hur jag ska få bort... men har faktiskt redan fixat mig en personlig träningscoach också... Nu MÅSTE jag ju flytta!!!

Klockan är snart två och jag måste lägga mig, vi höres snart! Tusen pussar! Kolla in min och Lunas blogg! Li.

Ps. Drar till Las Islas Canarias på lördag... Undrar just vilken klänning jag ska ha med... Hehehe... Ds.

Johanna
2007-01-24 - 07:31:27

Tycker att du ska ha den lila, det är jätte mcyket lila i vår & sommar..kram

Elizabet
2007-01-24 - 07:52:24

Å jag älskar den lila!:D

Anna
2007-01-24 - 10:53:55

Shelia: Haha tycker du?? Ja jag funderade först på den blå, men jag köpte lila...den var billigast, men nu vill jag ha denr osa klänningen..hihi

Hanna: Mmm köpte den lila, efter först ha sett den blå...men den rosa är speciell...

Karin: Tack! Roligt att höra...det var got också.

Li: Hmm du får säga vad du vill om min blog...hmm motbjudande?? tja..jag är nog lite äcklig ibland..*harkel*..men skönt att du saknar mig ändå! Saknar dig med!
Ehhh näringsexpert? Nej li!!! Stopp! Jag ska inte guida dig bort från skinnpåsar ty jag har ju en stor fettdepå på magen och en massa jinglebelldaller på låren! Jag är inte rätt person att leda dig - det blir bara fel då.

På the la islas ska du väl knappast ha klänning..den enda accessoaren är ett paraply - i en drink!
kram!

Johanna: Det blev den lila också...fast jag tror rosa o gult bllir stora modefärger mot sommaren o att lila blir lätt vintrigt.

Elizabet: Vilken tur - för just den lila köpte jag!

caroline
2007-01-24 - 22:14:15

oj har aldrig provat smoothie med sharon.. det blir morgonens uppdrag :)
klänningen var ju supersöt! rätt val med den lila :) 


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: