GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Mjuk, fluffig, vispad glass i glaset och milkshakes i badet

2007-01-26 | 09:11:13 | Lyx

146310-715
Mmm, min fredagssmoothie smakar som mjuk, fluffig, vispad och luftig glass! Så himla god!
* Lite Valios Päron/Ingefära Yoghurt
* Lite Friggs Exotisk Morotsjuice
* Krossat Linfrö
* Frysta, halvtinade jordgubbar
* Röda & Gröna vindruvor
* 1 banan
* Garnera med röda pärlor..
hihi och servera med kaffemedvarmmjölkochkanel

 Detta är nog min godaste smoothie hittlls!

Ja idag har jag stora planer - vete sjuttsingen hur jag ska hinna med allt..
* Sola
* Gå 6 km
* Baka bullar
* Jobba 1 timme
* Börja skriva på min bok
* Äta födelsedagsmiddag hemma hos mina föräldrar ikväll - pappa har fyllt år
* Duscha
* Bestämma kläder
* Ta det lugnt.
* Handla

Men jag skulle vilja göra allt på listan iklädd detta och bada i milkshake och skrubba mig med godis..mmmm
146310-714
Kommentera 13 st

Kommentarer
Li
2007-01-26 - 09:21:43

Bjuder du mig på frukost sen när jag kommer upp, bara ibland... snälla?! Har aldrig sett så goda frukostar!!!

Ida
2007-01-26 - 09:28:35

Mmm.. ser underbart gott ut! Drack juice och åt youghurt jag.. Typ en olyxig variant av din smoothie ;) Hoppas du får en trevlig dag tjejen!

Anna
2007-01-26 - 09:41:29

Li: Men det är väl självkklart! Bara du inte klagar på våra fula tapeter och den totala avsaknaden av snygg inredning.. ;)

Ida: Mm det var underbart gott! Men juice och yoghurt är ju väldans gott det med tycker jag =)
Önskar dig en fin fredag!

Anonym
2007-01-26 - 10:37:08

Hoppas du hinner med allt du skall göra...jag har bestämt mig för att bara sitta o inte göra nåt idag...

Jag är en trogen läsare av din bloggg..

Kram Kicki

Qaroline
2007-01-26 - 11:49:28

Meh vad skumt, jag skrev en kommentar i ditt inlägg om att skriva en bok. Jag skrev att jag också håller på med de, men har fastnat. Fast jag är nog snart på banan igen : ) Trevlig helg!

Qaroline
2007-01-26 - 11:51:06

hehe du när jag kollade lite extra på den där SRF bilden så såg jag att Axel Rudi Pell skulle vara med i år och dem är ju SUPER bra!

Anna
2007-01-26 - 12:11:33

Qaroline: Den kommentaren kan jag helt ärligt säga att jag aldrig fått..men på eftermiddagen o så igår var blogg.se väldigt knäppt . inlägg gick inte att posta för att senare dyka upp 6 ggr osv.

Men va kul! Skriver du också bok =) eller också..jag har inte börjat än..eller å andra sidan jag har börjat på flera.

Varit på SRF många ggr?
Jag har varit där 2 ggr bara.
kram

Qaroline
2007-01-26 - 13:12:16

Nä bara 2 gr jag med.

Karin
2007-01-26 - 13:53:44

åå du skulle ju kunna öppna ett kafé eller en smoothiebar för alla de där godsakerna.. å fota dina egna reklambilder:) + ge ut en bok så klart;)

Anna
2007-01-26 - 17:00:16

Kicki: En del har hunnits med en del har stuvats om, en del har fått små förändringar..hih.
Jag tycker om trogna läsare och hoppas att du har en underbar fredag.
Kram

Qaroline: Aha..vi aknsek har stått bredvid varandra o headbangat alltså =)

Karin: Oj..hmm ja det vore verkligen något =) Wow vilken wowkommentar från dig! Nu blev jag sååå glad! Kram

Vintage* Jessica
2007-01-27 - 00:59:27

Måste börja med att berömma din blogg :)

nu vart jag sugen på att beställa via eleven igen :)

Anna
2007-01-27 - 04:42:45

Vintage' Jessica: Tack så hemskt mycket! Åh vad glad jag blev av din kommentar!
Tycker defintivt att du ska beställa lite lyx om du har pengar till det! Man ska ha det skönt, lyxigt, krämigt och rosa i tillvaron =)
kram

Therese
2008-09-23 - 09:24:46

Åh, har följt din blogg sedan slutet av juli i år, och brukar lyxa till min morgon med några av dina "gammla" inlägg för att lära "känna" dig, och så ser jag här att du tänkte skriva en bok - blev det någon? Är iaf spännande att följa din resa/utveckling som människa och designer/illustratör. Ha en bra dag!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: