GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Me Fancy, My Fantasy...Skor Skor Skor!

2007-01-29 | 00:40:12 | Skor Skor Skor!

.146310-731
Gjorde en illustration i Photoshop
och placerade denna tillsammans med alla dessa
underbara skor..skatter, dyrgripar
som jag fann på
Odiumclothing nyss.

*sucka och önska o tråna*

Förresten!
När jag gick igenom några av mina väskor i klädkammaren nu i helgen för att leta efter ett läppglans så fann jag 500 kronor i en av väskorna! Pengar jag hade med mig när jag och brorsan shoppade julklappar i Jönköping, pengar jag hade tjänat på sålda smycken.
Det var en very nice surprise!














Kommentera 4 st

Kommentarer
Annelie
2007-01-29 - 08:17:47

oj, ja det var inget dåligt fynd! gud vad kul! Jag hittade en hundrig på marken ute en gång, och kände mig som en miljonär =) Inte för att en hundring är så värst mycket, men det är ju "grstispengar" som man inte räknat med, det är ju alltid extra kul!
Annelie

Jennifer
2007-01-29 - 09:13:31

snyggt collage =)

Anna
2007-01-29 - 14:25:07

Annelie: Haha nej sannerligen inte! Behövligt dessutom..januari är väl en extra hård månad med räkningar o grejer..extra hård när man inte fått studiemedel sedan november.
Kram på dig o hoppas du har en fin dag!

Jennifer! Tack - va kul!

Cecilia
2007-02-05 - 07:19:53

hittade 200:- på golvet på krogen i helgen, det gick åt i på shots baren med en vän;)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: