GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

love is in the air....or is it something else I smell??.

2007-01-30 | 22:29:07 | Vardag

146310-761

Mm min omixade ( jag lade alltså upp allt för sig) kycklingpastasallad till kvällsmat var väldigt mumsig =)
Det blev några bitar Polly och kaffemedvarmmjölkochkanel till efterrätt - lyx!

hmm..måste berätta en grej..fast egentligen borde jag inte berätta för det räknas säkerligen som överflödig information/onödigt vetande..men jag gör det ändå.
Jag har ingenting emot fisar, pruttar och fjärtar, inte mina egna eller andras...klart man kan invända mot lukten och så där men jag stör mig inte på själva utförandet av detta. Jag har aldrig heller varit den typ av tjej som inte vågar stå för att  nöden har en lag även hos mig..Hey - jag har nästan uteslutande gjort "nummer två" första gången jag varit hemma hos en kille...av någon konstig anledning..?
Dock så är jag sådan att jag inte fiser så mycket, särskilt inte i sällskap...jag klarar att kontrollera det.
Förutom i morses...då hände det.. "prrrrt" ungefär i samma stund som Stefans klocka ringde - min egen lilla godmorgonsalut!..Jag låg där i mörkret och höll andan och bad nästan om att Stefan fortfarande inte skulle ha vaknat och det enda jag kunde tänka på var Sex and The Cityavsnittet när Carrie pruttar i Mr Bigs säng.. ( dock har ju jag och Stefan lämnat dejtingstadiet för länge sen..)
Stefan steg opp, utan någon kommentar och jag var precis på väg att andas ut när han sa
" Hallå brakskitaAnna! Vad det låter om skinkorna idag!"

Well well...love is in the air....or is it something else I smell??...

Vidare i skolan idag när vi hade marknadsföringssamtal på eftermiddagen var jag så trött så trött att jag i tron om att jag druckit upp mitt mikrovärma te slängde i mitt halvätna päron i koppen.
SPLASH!
Te över hela bordet, min anteckningsbok och en del av Ezzards arm...
"Men Anna vad gör du?"

146310-758

Kommentera 10 st

Kommentarer
Fröken T
2007-01-30 - 22:43:43

"Att vara gift är att fisa i sängen". Iallafall enligt Brad Pitt :)

Tess
2007-01-30 - 23:15:56

Haha, tycker du? Nja, det är bara så kul så det är svårt att låta bli. Vet att det skulle va bra att smyga in lite mer vila eller kanske öka proteinintaget, men orka, så länge kroppen mår bra så!
Åhh, vad god maten såg ut!!

Liv
2007-01-30 - 23:31:14

Du verkar äta så nyttigt alltid, mer recept :-)

Anna
2007-01-30 - 23:35:38

Fröken T: Haha..oh my..vill inte vara där än! haha

Tess: Ja..jag är ju glad om jag lyckas jogga 2 ggr i månaden!..försöker gå 6km eller mer varje dag dock..men skulle behöva träna på riktigt..är så dallrig o lös.
Maten var god!

Liv: Nyttigt? Jag? Massa kolhydrater, godis o ost ju ..syns inte på varken kroppen eller hyn att jag skulle äta nyttigt i af..
Men det är ju kul att man kan framstå som nyttig..hihi.
Utlovar fler recept!

Emelie
2007-01-30 - 23:48:28

gotti gott

Annelie
2007-01-31 - 08:20:30

Vad trevligt med en bild där du ler! Du ser så allvarlig ut på alla bilder annars... =)

Johanna
2007-01-31 - 09:11:24

Fin bild, jätte fint när du ler. Hoppas du får en underbar dag gummmz-Puss & Kram på dig!!

Anna
2007-01-31 - 09:51:37

Emelie: Mmm det var det!

Annelie: haha..ja jag ser nog ganska så allvarlig ut på de flesta bilder..har fått några som påpekat detta det senaste o att ett leende skulle vara välkommet..Men jag liknas så ofta vid rumpnisse, filifjonkan och troll och jag tror denna liknelse bara blir större när jag ler...min näsa..
Men tack! Jag är ju en ganska så glad människa egentligen

Johanna: Tack så mycket =) Du är en sötis du. Kramen!

Annelie
2007-01-31 - 10:52:11

Jag tror att du köpt dina speglar på lustiga huset eller nåt, för jag ser då inget av de "defekter" du babblar om... =)

Anna
2007-01-31 - 14:47:47

Annelie: Hmm..det är andra som kallar mig för det..kan itne gå på en fest, eller skola, krogen eller nåt utan att jag blir kallad av minst en var gång för filifjonka eller rumpnisse.
Jag tycker bara att jag är ful.
haha.
Kram på dig!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: