GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

latte, nötter, kalla fötter och den där väskan...

2007-01-03 | 22:23:45 | Vardag

Först vill jag bara säga TACK och WOW till alla Er som skriver och kommenterar min blogg. Ni är så snälla, har inte fått en enda elak kommentar (peppar peppar). Ni är alla så gulliga och uppmuntrande.

Kvällen har bestått av en mycket god kaffemedvarmmjölkochkanel och en Naturdietbar med chokladsmak: "Solstol 2007" here I come!
Fast jag åt också en jäklans massa cashewnötter - naturella och nyttigt enligt "Du är vad du äter"-Anna Skipper..men ändå..hallå! Varför måste jag alltid trycka i mig en massa saker?

146310-336Jag skyller denna outtröttliga hunger på hormonerna. Lider ju av en alldeles otrolig pms och har mixtrat med en rad p-piller genom åren bara för att lindra besvären och psykbryten. Kanske inte var så smart (fast det är ändå enligt min gynekologs ordination) att äta två kartor piller denna gång utan uppehåll. Jösses vad östrogenet måste flöda inom mig nu. Har ju dom med allra högst dos i dessutom....och de dyraste *morr*


Det riktigt hettar i ansiktet . och inte av kvinnobesvär utan av solariesolandet. Har fått en röd klatschig ton i nyllet som kommer passa perfekt till mitt röda skärp..Tss.. :)
Skämt åsido - idag har jag fått lite färg alltså och det känns skönt och fräscht. Jag går runt och småfryser lite också som man ibland gör efter solning och ryser till då och då och skrämmer Stefan när jag tjoar till.


Dessutom längtar jag riktigt nu efter att få hämta ut mitt H&Mpaket imorgon. Åhhh jag hoppas verkligen att jeansen passar. Har legat i soffan och drömde mig bort under
"Världens modernaste land" och såg mig själv i olika munderingar till jeansen som jag skulle fotografera snyggt och lägga upp i bloggen imorgon....T ex
- Min svarta skira långkjol som klänning med det gröna skärpet med strasspänne och mina korksuleplatåsandaler till.
- Den nya blåa koftan (som också är i paketet) med mitt nya  rosa BikBokskärp i midjan och svarta stövlar.
- Med mitt gröna, sportiga "81-linne" ( väldigt Carrie Bradshaw måste jag säga) jag fyndade på arvikafestivalen -  03 och mina svarta Topshopsandaltter till.
- Med svart tubtop och minaa fetishplatåstövlar....

Åhhh hoppas att de passar!

Snälla KlädGud - gör så att mina nya jeans passar! Låt mig se ut som en gudinna i dom...eller i alla fall inte som en falukorv som försöker få plats i en prinskorvs skinn.

Kan för övrigt inte riktigt släppa den här väskan som jag ju  såg i morses...
146310-329
Kommentera 7 st

Kommentarer
Felicia
2007-01-03 - 22:37:59

Ah! Kaffe med varm mjölk och kardemumma är min specialare. Mys och übergott :) Kram

kattis
2007-01-03 - 22:42:22

Åh vad roligt med ett H&m paket. Hoppas jeansen passar och att vi får se dem på bloggen :)

Anna
2007-01-03 - 22:54:07

Felicia: Åhh, jag tänkte faktiskt ta och testa kardemumma! Nu fick du mig än mer övertygad - ska köpas imorrn.

Kattis: Japp..håll utkik ;)

Lars Anders Johansson
2007-01-03 - 23:08:22

Det gäller att ligga i för solstolandet =)

Klara
2007-01-03 - 23:17:51

Gott det lät med kaffet!

Anna
2007-01-03 - 23:35:01

Lars Anders: JA..det gör ju det...inte vill man ligga där och vara slapp i slappandet =)

Klara: Mmm det var gott!

Honeydew
2007-01-03 - 23:49:22

Grym design.


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: