GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Kändis - 5 poäng = IQ 0 ?

2007-01-14 | 21:51:30 | Vardag

146310-529Har avnjutit en varm och god tomatssoppa med lite pennepasta, gurkskiva, kokta morötter, lite rödlök och jalapeños till. Det var mysigt att sörpla i sig den ur en av mina favoritskålar som jag fick av min mamma i julklapp, samtidigt som vinden ven i fönster och ventiler och bläddrade lite i Aftonbladets söndagsbilaga.
Dock var det ordentligt med sting och schvung i soppan (och jalapeñosen bidrog ju också), den var så stark mot slutet att nu så har jag bytt ut sörplandet mot snörvlande.
I have got a sensitive nose.
Hmm..
funderar på att göra mig en kvällskaffemedvarmmjölkochkanel och be Stefan göra frågesporten i söndagsbilagan med mig. Jag vill alltid göra den och tror att jag ska vara så smart..men jag tror att mitt rekord är 37 av 50, men brukar väl ligga i snitt  på kanske hmm 28? Så jag brukar bli förbannad två-tre gånger under frågesportandet vilket leder till att Stefan lägger ned tidningen och säger att
"nu är det sista gången vi gö det här..du blir bara arg, nu skiter vi i det här...det här ska ju vara KUL!"

Så får han också jämt trösta mig när han rättat mina svar och räknat ihop min knappa poäng att dessa frågor är inget mått på intelligens..det har mycket emd tur att göra o blabla

Så håller vi på så några gånger under de tio frågorna och varje söndag..." the same procedure as last year James".

ja, en kvällslatte får det allt bli.
...Steeeefffaaaaaaaaaan...
Kommentera 4 st

Kommentarer
klara
2007-01-14 - 21:59:19

läcker blogg

klara
2007-01-14 - 21:59:22

läcker blogg

Sara
2007-01-14 - 23:02:40

Kvällslatte is the bajs :D

Anna
2007-01-14 - 23:52:47

Klara: Tack så hemst mycket! Kram på dig för en fin kommentar!

Sara: Hah jaou, den var mysig och god men mitt låga blodtryck fick sig en chock tror jag.


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: