GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Jag vann sextävlingen och ber om tips på shoppingsidor!

2007-01-06 | 11:57:41 | Illustration/Teckning/Konst/Design

Dagens Illustration, by me and myself.

146310-385

Ujuj har sovit alldeles för länge idag för att det ska kännas bra - tänk vad många timmars nätshoppingsuktande jag missat redan!
Men jag möttes av ett roligt kommentarsinlägg när jag loggade in (det första jag gjorde efter att ha satt på te..bloggberoende): Jag vann den där utmaningen som jag skrev om i föregående inlägg: Mitt bidrag till hetste ställning 2007 vann. Haha. Trodde aldrig att jag skulle vinna någon "sexrelaterad" tävling. Men men där ser man.

Men men nu måste jag kolla på ebay efter några "dagens bästa fynd" och lite andra sajter...Kom gärna med tips på bra sidor!...känns som jag alltid surfar runt på¨samma.
Kommentera 8 st

Kommentarer
Karin
2007-01-06 - 12:08:53

tack för kameratipset:) jag pluggar andra året på ett program, medie och kommunikation.. finns vissa kurser som hör till och är obligatoriska för programmet men är också mycket man kan välja helt själv.. om planerna går enligt planerat ska vi nu till våren läsa en skrivarkurs! ska bli enormt roligt!

sarah
2007-01-06 - 12:28:50

haha garttis :D ditt bidrag var sjukt kul :P

Jeanette
2007-01-06 - 12:36:48

Ah.. Han köper boxarna åt dig fast han inte tycker om det. You have tought him well. =P

Det är bra! Sånt tycker vi om! Hitta ursäkter för att få shoppa! Själv gjorde jag som så att jag belönade mig för varje julklapp jag köpte i julas. Låt oss säga att det resluterade i att ekonomin inte är den bästa just nu.. =P

Anna
2007-01-06 - 15:22:08

KArin: De nada. Det är svårt med kameror. Ok, låter intressant, har ju funderat på MKV i göteborg men jag har inte mycket studimedel kvar att ta....har läst allldeles för mycket jag funnit kul o intressant men inte fasen har jag blivit nåt på det..*sucka*

Sarah: Tack tackar tack!

Ahnna
2007-01-06 - 16:24:58

Nu snodde jag denna bild utan att fråga. mm men den var så läcker. Var det ok?

Anna
2007-01-06 - 17:25:02

Ahnna: Visst är det ok om du vill ha den - det är ju smickrande när någon annan gillar vad man tecknar/gör =)
Men jag skulle bli ännu gladare då om du säger att det Är jag som gjort den..om nån undrar.
Vad ska du ha den till ?
Kram och tack

Anna
2007-01-06 - 17:31:52

Ahnna: Åh tack! Vilken fin kommentar/komplimang - nu blev jag alldeles glad i hjärtat =)
kram

Anonym
2007-01-06 - 17:32:42

Ja ska säga att det är du som gjort den. Vet inte, jag bara tok älskar dina bilder, denna känns som det var jag under täcket*ler*. Jag kan ju själv inte måla/rita, blir alltid lika förundrad över folk som kan rita ner vardagliga saker, inte bara fina bilder.


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: