GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Jag ger upp! Samt dagens låt och mail från Elle!

2007-01-02 | 22:58:50 | karriären och drömmen om en

Jag ger upp försöken med att vara duktig. försökte via www.susnet.se/tjanster  skaffa statistikräknare till min blogg - som syns på framsida ( idag har jag haft närmare 400 unika IPadresser! mot normala 68 )...jag kopierade och klistrade in koder och html-länkar, men precis som igår när jag skulle redigera layouten på bloggen så resulterade det endast i att allt blev fel. Bakgrunden försvann, text hamnade huller om buller osv. Så jag får strunta i räknare.
Jag har även än en gång försökt mig på virkning, men det kvittar hur noggrann, lös, hård, pillig jag är så blir det efter tre rader bara en snurrig spiral och inte alls jämnt och fint och en början på en halsduk.
*sucka*

Snodde också Stefans batteri till hans banken-via-internet-dosa eftersom mitt tog slut i förmmiddags när jag skulle betala räkningar. Och vilken tur att jag inte sprang och köpte ett batteri för gaaahhh und  aaaahhh - 490 kronor kvar på kontot.
Ujujuj *magen värker*

Dagens mail: Fick ett mail från tidningen Elle ! Jag satt som en galning (nåväl..) igår kväll och skickade runt mail, cv:n och presentationer av mig själv och länkar till min blogg och vissa inlägg till alla möjliga sorters tidningar. Det ihopp om att Nån ska få upp ögonen för hur fantastisk jag är ( haha..euhm) och att de ska haffa mig i tid.
Fick alltså ett mail från Elle. Ett  "Tack men nej tack men ska hålla koll på din blogg" ..så även om det nog är ganska så osannolikt så finns möjligheten att idag har någon på Elle kollat in min blogg *ryser*.

Dagens bästaste låt: The boy with the thorn in his side, med The Smiths
Depeche Modes Condemnation
kommer som god tvåa.
Kommentera 5 st

Kommentarer
anna
2007-01-02 - 22:59:39

Hej! Utmanar dig att skicka in en bild på vad du tror kommer bli vår 2007s modeplagg (skor, accessoarer).. kommer att lägga upp alla bilder jag får in så får det bli en omröstning vilket som blir det vinnande plagget.. skicka en bild och en kort motivering till [email protected] .. vore kul om du ville delta! :)

sanna
2007-01-02 - 23:10:17

har också försökt de där med statistiken, men fattar NOLL var jag ska klistra in koden.. jaja..

Anna
2007-01-02 - 23:19:41

sanna: jaja, vi klarar oss bäst utan..eller hur?

anna
2007-01-02 - 23:38:06

tack så mycket, va glad jag blir. :)
åh, va kul att du gör det, ser fram emot ditt förslag :)

Falklotte
2009-01-05 - 08:52:05

I visited your web so many times and I do not know why I keep going back. I guess your drawing and writing are so good, they make me think about life and God. Your work is inspiring


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: