GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

In i dimman..eller kanske ut med klarheterna?

2007-01-27 | 17:59:18 | Illustration/Teckning/Konst/Design

146310-722
Oj vad kreativiteten flödar denna eftermiddag...jag springer mellan köket där jag gör armband och andra smycken och till datorn för att skriva lite på min bestseller samt gör lite illustrationer...som denna här bredvid.

Stefan och hans vän sitter i vardagsrummet och kollar på Tipsextra och sörplar öl och diskuterar rollspel.

Jag funderar på att blanda till mig en cosmopolitan samt en kopp med te och fortsätta låta skapandet skapa och flöda.

In i dimman..eller kanske ut med klarheterna?




















Kommentera 6 st

Kommentarer
Jennie
2007-01-27 - 18:15:11

Intressant skrivet det du skrev i modebladets blogg :)

Ahnna
2007-01-27 - 18:31:42

Det var jag som är här igen pga datakrångel. För ramlar mitt namn bort!!/Ahnna

EBBA&MICAELA
2007-01-27 - 18:33:46

SANNINGEN BAKOM SUNES SOMMAR - spana in bloggen.

Liv
2007-01-27 - 18:35:48

Mitt problem är ju att jag gillar ALLT godis men det som går fetbort är apelsinchoklad. usch! Härligt att du hittat kreativiteten!

Anna
2007-01-27 - 19:09:26

Jennie: Åh tycker du! Va kul...har nämligen varit lite reserverad och aktat mig för att skriva just långa åsiktsinlägg o så där i andras bloggar..försökt hålla lite låg profil för jag fått så mycket skit de senaste åren för mina åsikter o så där..

Ahnna: Aha - ja jag har saknat ditt namn! Välkommen tillbaka!

EBBA&MICAELA: Vill man veta sanningen? Kan inte påstå att jag ens funderat över sanning o lögn i den filmen..tja förutom när håkan blir överkörd..

Liv: MMm...jag har svårt för Marianne, godis med violsmak, sötlakrits (lakrits ska vara salt) och wienernougat...är inget stort fan av chips heller.

Monacocelebrity
2008-02-07 - 13:57:06

Lots of great info, keep up the good work!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: