GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

För er som älskar klänningar, er med sommarlängtan, för er med balplaner.

2007-01-31 | 17:14:03 | shopping, provrummet & cravings

146310-767

Sitter här och dricker te och försöker få det grusiga i halsen att försvinna. Surfar runt och längtar till sommaren och till galor ( hmm så som jag föreställer mig galor iaf..), till lata grillpartyn och till shoppingrundor i Stockholm...den blommiga klänningen med cerise tubtopsliknade bystparti skulle vara perfekt ihop med en vit väska och de rosa lackskorna en varm julidag i Huvudstaden...sitta på en uteservering med snygga shoppingkassar ätandes någon god ciabatta med mozarella och tomat pch pesto och drickandes en kall färskpressad juice..
Sen skulle jag gå till Gallerian och köpa mig en Non fat yoghurtglass - chokladsmak med geléhallon som tillbehör...ahhh.
I miss those hot summer days in Stockholm...

Har förresten varit så himla duktig och sorterat in all tvätt som bara legat i flera flera veckor. Dessutom har jag omorganiserat lite ytterligare i min walk-in closet. Hängt upp ytterligare en sådan där tygförvaringsgrej med flera fack och lagt in alla jeans i den så att det bara är klänningarna - mina alla fina nya klänningar som hänger på galgar nu.
...jag skulle vilja ha en störra walk in closet..med ännu bättre ordning med en massa snygga förvaringsboxar och lådor.

Klänningarna och skorna på bilden hittar du på www.gojane.com
Kommentera 18 st

Kommentarer
Olivia
2007-01-31 - 17:16:53

Härligt kollage! Nu vill man ha sommar, värme..

Elsa
2007-01-31 - 17:34:46

OJOJOJ! Habegär bigtime på den rosa klänningen!!! Lovely...

Katarina
2007-01-31 - 17:52:05

Jag tycker att du ska vara glad över att ha en walk in closet överhuvudtaget =) Själv har jag en garderob som bara krymper krymper och krymper känns det som. Jag bävar för den dag då min kära pojkvän flyttar in, då ska hans kläder få plats också! Nej ett helt rum skulle man ha, så kan man ha allt på samma ställe.

isabelle
2007-01-31 - 18:08:53

den rosa klänningen var verkligen söt. villha.nu

Emilia
2007-01-31 - 19:10:46

Tubtops klänningen var såå underbar:)

Hanna
2007-01-31 - 19:16:00

Walk-in closet är drömmen.. själv får jag stå ut med en rad vita tråkiga garderober längst sovrumsväggen.. inte bra för klänningarna att hänga så trångt! den rosa klänningen är underbart fin! skulle vilja ha!!!

yohanna
2007-01-31 - 19:54:16

åååh vad fin klänningen med blommor var!! var kommer den ifrån? :)

Anna
2007-01-31 - 20:33:56

Olivia: Mmm genast bums - sommar o solsken nu!

Elsa: Haha habegär jajamänsan..*sucka*

Katarina: Nu är det ju en litenlitenliten klädkammre i en trerumslägenhet vi pratar om där även en massa banankartonger förstör intrycket av glamour, extratäcken och annat krafs..men visst är jag glad..men liksom du vill jag ha ett helt rum!

Isabelle: Mmm önskar den rosa klänningen till oss båda av klänningsguden nU!

Emilia: mmmm det är den verkligen..helsöt!

Hanna: Min walk in closet är en litenyttepytteliten klädkammare med taskig belysning och banankartonger o grejer också..

yohanna: www.gojane.com

Beth
2007-01-31 - 20:36:18

Kilklacksskorna är favoriter.

Hanna
2007-01-31 - 21:05:58

aja, banankortonger och allt.. det är ändå en walk in! :) ha en fortsatt trevlig kväll, jag slänger mig i soffan nu! natti

Johanna
2007-01-31 - 22:12:19

underbart fina! den rosa klänningen får mig direkt att tänka på en mycket omskriven klänning som Sara Jessica parker hade för några år sedan, enda sedan jag såg den har jag tänkt att det är något jag vill ha till bal. kul att det finns liknande!

Liv
2007-01-31 - 22:56:58

Fiiina klänningar, men nu har du lyckats få mig att bli sugen på både godis och glas.... Bah.

Anna
2007-02-01 - 00:23:10

Beth: JA det är snyggt til det mesta!

Hanna: Haha ja det är det ju faktiskt..jag kan ju gå in i den..till o med sitta ihopkrupen på en pall där inne..hihi. Nattinatti o dröm sött!

Johanna: Jaså? undrar vilken det kan vara...själv skulle jag ju vilja ha en sådan Oscar de la Rentaklänning hon har i ett avsnitt i sista säsongen som hon får av Alexander petrovsky.

Liv: Haha..hmm kanske var därför jag vräkte i mig massa polly..hihi kram

Cicci
2007-02-01 - 09:53:07

Mmm.. youghurtglassen i gallerian är så god!!!

Anna
2007-02-01 - 10:10:23

cicci: Japp, det är bland det godaste jag vet...den är lyx! Särskilt nu när jag inte bor i sthlm längre utan kanse bara är där 1 gång om året...mmmm

Maria
2007-02-01 - 10:18:52

Vilka fina kläningar. Speciellt den rosa och blå. Toppenfina.

H-S
2007-02-01 - 21:32:23

Den där kläningen skulle passa jättebra på mig! Söt.

H-S
2007-02-01 - 21:34:17

Gick in på sidan och hittade massa underbart. Tack för tipset!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: