GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

En liten gnutta stolthet har känts idag.

2007-01-01 | 22:30:22 | Vardag

Förresten måste jag säga att jag är nöjd med min nya bakgrund här på bloggen. Jag slet och svor som f*n i förmiddags med att försöka ändra och ha mig i stilmallen...helt plötsligt var hela bloggen bara grå och allat låg huller om buller...jag bytte bloggmall helt och hållet 3 gånger och började om för att till slut återgå till den jag hade från början ty denna rosa känns mest rätt.. Men gissa vad rädd och panikslagen jag blev när allt verkade ha blivit förstört....jag är inte så bra på det här med kodmallar och grejer..

Så idag kan jag säga till min spegelbild att jag klarat av nåt jag kan vara stolt över idag...en modifikation av Ingelaplingelas "läxa" jag fick..
Kommentera 3 st

Kommentarer
starish
2007-01-01 - 22:54:28

Det låter bra det! Jobba vidare gumman, jag tror på dig! pussar å kramar

Anna
2007-01-01 - 22:59:51

Starish: Jag tror på dig med vettu. Pöss!

SweetCatwalkCity (kattguld)
2007-01-01 - 23:19:54

Du är utmanad ;)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: