GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Dagens shopping glömde jag.... ju

2007-01-18 | 23:41:38 | shopping, provrummet & cravings

146310-620
Fann dessa två böcker bland alla mina pärmar, mappar, papper och grejer i en hylla. Det är två böcker jag gjorde under mina första två år på Helliden 01-03.

Dock går det inte alls med den där sagan jag ska redovisa för mentorn imorgon. I och för sig är det ingen "tvingad" uppgift utan mer något jag fick för att hålla igång. Kan ju diskutera själva idéerna egentligen bara imorgon. För det har jag många.

Men jag känner mig småkrasslig i halsen, öm i nacken, har fått en vagel i höger öga och så har jag precis , för bara några minuter sedan, fått mens. Och den värker!

Så är det begravning imorgon....

Glömde ju skriva förut att jag faktiskt shoppat lite idag. Fast inte från H&M's ursnygga nya kollektion "Beauty & the Geek" som florerar bildmässigt i de flesta bloggar jag varit inne på idag. Nej jag har köpt:
* En ny familjemedlem - Jöns the börd, här på bild med grodan Muffinsson..som har lite problem med den nye...
*Pärlor i olika färger i hjärtformat
* En Marilyntavla.
146310-619146310-618

fast jag skulle ju verkligen inte ha något emot den där blåa koftan med hjärtan på ur den nya HMkollektionen..inte ett dugg..
Inte heller
146310-623146310-622146310-621
well well..
Kommentera 1 st

Kommentarer
Augustnelly
2009-04-16 - 10:29:38

I searched a long time for such an great article. Thank you very much.


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: