GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Dagens absoluta vill ha-objekt och lila Pinaforeklänning!

2007-01-24 | 10:00:14 | shopping, provrummet & cravings

146310-697
Dagens absoluta vill ha-objekt!

Oj, tog mig visst en sovmorgon idag..sabla Stefan till att vara sjukskriven - jag kommer ju inte upp tidigt om inte han går upp kockan 06.00 och kliver ut igenom dörren 06.42!
Men å andra sidan har jag sovit så jäkla dåligt den senaste tiden - somnat sent eller inte alls, klivit opp tidigt och lagt mig sent inte somnat eller väldigt sent klivit upp tidigt blablabla..
Men det var trevligt att möta en hyfsat utvilad blondin i spegeln i alla fall! Hade nästan glömt från igår hur jag såg ut eller att jag faktiskt fått en förändring i utseendet! Tjoohoo!
Det blev ett superbilligt köp av den lila Pinaforeklänningen på Ebay - lite över hundralappen.

Idag ska jag jobba några timmar i Kontorsboden, som extrahjälp så där. Det ska jag även göra imorgon förmiddag när deras rea drar igång...ska allt lägga vantarna på lite schyssta skrivböcker, kanske lite akvarellgrejor och andra grunkor..en blommig papperskorg måste jag ha med..

Men nu: Nutrillete Brownie Bar och Kaffemedvarmmjölkochkanel!
Kommentera 3 st

Kommentarer
Karin
2007-01-24 - 10:08:04

usch, jag sover också dåligt. Vet inte riktigt vad det beror på men...
skon var verkligen superfin! ha en bra dag

Angelicas Closet
2007-01-24 - 10:09:27

Fina saker!
:)

Anna
2007-01-24 - 21:24:30

KArin: Det är jobbigt för man inser hur beroende man är av att få sova lugnt...få koppla bort allt och alla, drömam sig bort..
Kram på dig!

Angelicas closet: Mmmm..jag tycker det med. =)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: