GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Chokladpajsdiet och är jag en helgblogg?

2007-01-27 | 11:37:09 | Lyx

146310-720

Lördagsmorgonen/förmiddagen har börjat väldigt skönt...

Har nyss avnjutit en god kaffemedvarmmjölkochkanel samt en smoothie - samma recept som igår. Jag kan inte beskriva den himmelska godhet denna smoothiebesitter!
Jag har även gått ner ännu ett halvkilo - trots chokladsmetsslickande, chokladpaj och min egen chokladkaka igår..hmm ny diet? Inte mig emot, hihi. Jag älskar ju choklad! Men Nutrilettes Browniedietbars går också väldans bra - mat, efterrätt, fika och godis på samma gång.
Snart kommer mamma hit och vi ska gå lite i affärerna och sedan gå långpromenad.

Efter det ska jag sätta mig och skriva, skriva, skriva skriva...och designa bokomslag.

Samt blogga lite..för konstigt nog verkar min blogg bli populär från och med fredagsmorgonar - söndagskvällar, men faller i glömska bland läsare och besökare under veckorna...är jag ett helgnöje?
Kommentera 11 st

Kommentarer
Liv
2007-01-27 - 12:30:41

Haha helgblogg - skoj uttryckt! Jag tänkte börja på min godisdiet senare idag :-P

Karin
2007-01-27 - 12:39:51

åå den bilden gillar jag nästan mest hittills! med bilarna spargrisen mm:)
jo, det va enormt kul igår, men mår enormt dåligt idag.. haha ska inte röra mig ur soffan på hela dagen:)
lycka till med skrivandet idag:)

nathalie
2007-01-27 - 13:07:15

ohh vad gott de där såg ut!

Ida
2007-01-27 - 13:25:47

Jag glömmer dig inte! Men kanske många har mer tid under helgerna att läsa bloggar, eller så skriver du mer spännande på helgerna hehe :)

Ela
2007-01-27 - 14:03:11

Jag är också ett stort choklad monster

Linda
2007-01-27 - 14:34:36

Vem säger nej till choklad?

Elsa
2007-01-27 - 14:36:59

Man hinner läsa bloggar på helgen, det är nog det ;) Det såg gott ut!
Kram!

Modebladet
2007-01-27 - 15:17:48

Ställer du upp på förändring? Välkommen att ta del av diskussionsämnet i min blogg!

Anna
2007-01-27 - 16:27:56

Modebladet: Självklart ställer jag upp på förändring...å andra sidan så har inte jag en ren modeblogg - jag har om panikångest och politik, åsiktter och mat också. Bland annat.
Min blogg är mest OM mig - att jag sedan älskar skor och väskor är ju en sak en sida som visas av mig..ty det är ett intresse och visst kläddesign, skodesign all design är en slags konst för det skapas av människor som kan rita,teckna, illustrera osv.

Dock tror jag att ett problem i samhället idag är folk i mångt och mycket bara orkar ta till sig ytligheter...jag tror jag tex inte har så många besökre bara för att jag ofta skriver om panikångest och så där...de gånger jag får mycket kommentarer är ju när jag har rena "modeinslag" och man får kommentarer " åh vad fint" osv...
Och om man läser den populäraste bloggen av dom alla - Englas och läser hennes alla kommentarer på inläggen så är de egentligen bara några få ord.
..och undrar hur kul det är i längden eller varför en personer känner behov av att bara skriva en så ytlig kommentar?
Däremot tror jag att Engla inte är en ytlig person..dock har hon valt att blogga ganska ytligt...

fast vad jag egentligen ville ha sagt med detta..det vete fan..*grubbel*

Anna
2007-01-27 - 16:33:41

Liv: Haha hoppas din diet smakar underbart! vad består den av - favvogodis??


Karin: stackare - hoppas skallebangenbaksmällan går över snabbt men att du har det ordentligt mysigt i soffan!

Nathalie: Mm det var fluffigt och gott!

Ida: Hmm det tåls att forskas i..ty det är ju massa bloggar som ständigt ligger på bloggtoppen även under veckor och helger..men jag får enbart lyft under helgerna...och jag lever ju ett ganska så vanligt liv under helgerna sällan partyn, resor elelr lyxigheter..
Kram

Ela: Mmm choklad...det är så gott, varmt, mysigt, tryggt, brunt, gottigottgott...bäst!

Linda: Att säga nej till choklad ligger inte för mig...men jag har sett de som kan...konstigt.

Elsa: Kram på dig! Vad har du för dig idag tro?

hanna
2007-01-28 - 11:58:12

GOOOTT!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: