GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Allt är inte bara fluffigt rosa, ibland blir det grötgrått och klibbigt.

2007-01-14 | 13:53:57 |

146310-524Självklart kom ångesten ändå och panikattacken kom smygande så sakta så sakta för att bara POFF SMACK! slå till mig med en knock out och vara ett sorgligt faktum. Patetisk låg jag där och skakade och grät och självhatet besudlade hela mitt tänkande och alla mina ord...Då är det tur att ha en Stefan som bara håler om en och inte säger något annat än att man är perfekt och fin...men det lyssnar man naturligtvis inte på.
Kommentera 2 st

Kommentarer
Ida
2007-01-14 - 19:30:22

Det är ju just då som du ska lyssna som mest, och han om någon borde väl veta? :) Hoppas att du känner dig bättre tjejen, kram!

Anna
2007-01-14 - 19:49:24

Ida: Jo..men det är ändå inuti mig det kryper..det är jag som hatar mig...man tar inte in andras kommentarer då tyvärr...man tror det bara är lögner..för de har ju så fel..*suck*


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: