GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Åhh ännu fler rosa skodrömmar signerade Ebay!

2007-01-14 | 00:54:38 | Skor Skor Skor!

146310-518Ojoj...finns ju hur många dorable rosa skor som helst där ute i världen...
146310-517146310-516


Arrrgh...ångrar bittert nu att jag inte köpte en vit ärmlös t-shirt på H&M's barnavdelning idag...den var så rockigt chicsnygg. Den hade ett svart tryck av ett tigerhuvud och några påsydda silvriga/strassiga stenar som tigerns ögon. Fasiken också...
Well well you can't have it all can ya?

Vill dessutom visa uppskattning för Sofia Style som skrev detta fina om mig och  min blogg i sin blogg. Blev så glad! Och jag känner mig så rörd över er som de senaste dagarna skrivit att ni lagt till mig bland era favoriter och tycker att min blogg är bra!
Stina Lee
Elsa
Johanna
Micaela
Leopardia
"Maria i Uppsala"
Qaroline
Christin
Gisela
Junitjej
Moa

och många många fler . Tack så jättemycket. Kram på er!

Kommentera 8 st

Kommentarer
Felicia
2007-01-14 - 01:16:31

Yup, dom bloggarna är awesome

gisela
2007-01-14 - 09:29:58

Skorna längst upp till vänster är jätte söta :) Och tack för länken!

Karin
2007-01-14 - 09:39:56

å guud vilka snygga skor:) lät som en mysig kväll, å ahlgrens chokladdoppade bilar är jättemumsigt:) ja min kväll slutade heelt oplanerat iaf.. skulle ta bussen till en kompis utanför stan (tänkte gå ut och gå med hennes vovve) men missade kliva av bussen så kom lite för långt.. haha träffade massa kosntiga människor och sen till sista kom hon och hämtade mig.. gick en sväng sen hem till killen och sen till slut kom man hem i natt.. impulsiv planering:) ha en jättefin söndag! kram

Danwei
2007-01-14 - 10:23:56

Jag lyckas alltid ångra de köpen jag inte gör. Lär mig aldrig att inte hänga tillbaka något jag gillar ;) De rosa skorna var verkligen jätte söta allihopa!

Johanna
2007-01-14 - 10:45:31

Ååå vad måna fina skor det finna =) De där rosa va jätte söta verkligen. Nu får man lust att köpa ett par nya skor bara för de. Vad händer idag för din del? pusss

Anna
2007-01-14 - 11:01:21

Felicia: Liksom din också!

Gisela: Carsågod, det var så lite så. Ja..alla skorna föll i min smak..*suck*

Karin: Haha låter som en småtokigt rolig kväll för dig =) Är ju härligt med oplanerade saker som faller väl ut! Idag blåser det nästan storm..så jag hoppas på hemmamys med tända ljus, kanske en bok eller två och Ipodlyssning.
Kram!

Danwei: Ja..och det är ingen rolig ångest att känna efteråt...de där plaggen liksom "haunts you" för alltid sen...buhuhuhu

Johanna: Mm de ser ut som godis för fötterna =) Idag så stormar det ute. Så utgång vore dumt. Får väl bli webfönstershopping så länge strömmen är igång, Ipodlyssnade och bokläsning idag.
Själv då? Hur mås det idag?

Sweetangel
2007-06-29 - 12:36:55

snygga skor! Vill ha
www.gullegumman.blogg.se

Lavranskornelia
2010-05-06 - 08:56:23

Hello admin, nice site you have!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: